Afplakken! Hoe meer hoe beter...Ik heb geen idee hoe je dit netjes doet met een spuitbus zonder overspray.(Airbrush ook geen ervaring mee)
Greetz Emiel
Afplakken! Hoe meer hoe beter...Ik heb geen idee hoe je dit netjes doet met een spuitbus zonder overspray.(Airbrush ook geen ervaring mee)
Ik heb het geprobeerd, om zo eerlijk mogelijk te zijn. Ik ben zowiezo een beginner, dus hoe veel je ook leest of kijkt of goede raad krijgt: fouten maak je toch. Heb nu net even de banden gedaan... toch weer niet die 15 minuten gewacht nadat ik de Tire heb aangebracht, maar 10 minuten, want ik moet nog weg etc etc. O ja, en banden opwarmen? Vergeten...@Wide-O: Lijkt mij een vet gaaf element om toe te voegen aan een Show-Off-post. Naast het stappenplan en de foto's van het proces en het mooie resultaat, ook gewoon foto's van wat er volgens diegene beter had gekund voor de volgende keer.
Het ironische is dat die plaatsen eigenlijk weinig tot niets "bijdragen" tot de strakheid van de lak; plooien en randen zijn plooien en randen. Met een DAP kun je er meestal gerust overheen, met rotary of orange peel pads is het inderdaad geen slecht idee om die mooi af te plakken (desnoods met heel dunne tape). Dat is tenminste wat ik hier van meeneem als ik ooit de stap zou durven zetten.De deurranden zijn wel echt plekken om bij polijsten en zeker bij een orange peel behandeling te ontzien / af te plakken. De vouw in het portier iets minder, maar nog altijd iets om voorzichtig mee te zijn. Jij weer een ervaring rijker en wij de informatie.