• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Terug op voorraad: Cyber Clean!

Dibbuz

Bastard of Bling
Medewerker
Tester of Bling
6 apr 2008
7.586
198
45
Na lange tijd weer terug op voorraad: Cyber Clean voor het reinigen van moeilijk te bereiken plekken zoals luchtroosters en knopjes.

101455.webp

Was ooit mijn eerste :kado
Laatst nog een bijvulling meegenomen uit een Franse supermarkt
Mooi dat hij weer terug is, en tegen een goede prijs ook nog ...

Ik heb zelf alleen een zakje a 75 gram, moet zeggen werkt prettig. Alleen het hardnekkige vuil krijg je er niet mee los.
Maar voor het verwijderen van stof e.d. is het een uitstekend product.

Na gebruik zit je auto wel vol met sterretjes, zo blijkt uit het filmpje...

Heb ooit zo'n klein zakje gehad, leek me destijds wel handig.

Echter aantal keer gebruikt. En daarna nooit weer, nu is zo'n zakje onhandig. En zo'n potje veel handiger natuurlijk.
Voor het geld hoef je hem ook niet laten staan. En heb toch wel plekjes in/op/aan de auto die bijna niet te doen zijn, zonder zoiets zeg maar.

Twijfel, zucht! Maar toch maar op het verlanglijstje zetten.

(alleen jammer dat het dan net weer komt wanneer je eigenlijk niks meer nodig hebt) Ze weten het wel goed te timen daar bij CC 8o

Moet je dit net als klei, ook na zoveel keer gebruik weggooien?
En blijven er soms geen resten van achter,als je te hard drukt?
Op zich wel grappig,lijkt op dat slijmer goedje waar mijn dochter wel eens mee gespeeld heeft.

Op den duur is de cyber clean verzadigd en moet je em weggooien.

Aan de kleurentabel op het potje kun je zien wanneer dat is. Het snot is groen/blauw achtig in het begin en zal langzamerhand grijzig worden.

Leuk spul, maar ik heb er zelf nooit mee overweg gekomen. Ik vind een borsteltje en de stofzuigerslang fijner werken.