zoo dan ga ik maar eens een duurheids testje doen met 2 anti regen producten.
De rain-x is heb ik een tijdje geleden gekocht en de Rain clear heb ik kado gekregen bij een bestelling,^^ en is de wipe variant.
Ik heb allebij 50/50 op me voorruit van me 3 serie E30 gedaan.
Ben benieuwd naar het resultaat.
Eerst de ruiten schoon gemaakt met een ruitereiniger.
De gebruikte gereedschappen:
Spreekt voor zich:
Op de bovenstaande foto is het al een beetje te zien, bij de rain clear zie je veel meer een waas dan bij de rain-x.
Rain clear:
Rain-x:
Ook het afnemen van de rain clear ging een stuk lastiger, moest de mf doek een beetje vochtig maken anders ging het er echt niet af en bleef je die waas zien.
Toen maar even een testje gedaan hoe water afstotend beide zijn:
Rain-x:
Rain Clear:
Daar zie je al direct een verschil, bij de rainx blijft er meer water op liggen dan bij de rain clear.
Ben benieuwd welke het het langste uithoud
De rain-x is heb ik een tijdje geleden gekocht en de Rain clear heb ik kado gekregen bij een bestelling,^^ en is de wipe variant.
Ik heb allebij 50/50 op me voorruit van me 3 serie E30 gedaan.
Ben benieuwd naar het resultaat.
Eerst de ruiten schoon gemaakt met een ruitereiniger.
De gebruikte gereedschappen:
Spreekt voor zich:
Op de bovenstaande foto is het al een beetje te zien, bij de rain clear zie je veel meer een waas dan bij de rain-x.
Rain clear:
Rain-x:
Ook het afnemen van de rain clear ging een stuk lastiger, moest de mf doek een beetje vochtig maken anders ging het er echt niet af en bleef je die waas zien.
Toen maar even een testje gedaan hoe water afstotend beide zijn:
Rain-x:
Rain Clear:
Daar zie je al direct een verschil, bij de rainx blijft er meer water op liggen dan bij de rain clear.
Ben benieuwd welke het het langste uithoud