• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Testers gezocht voor nieuwe forumsoftware

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.698
200
Berkel en Rodenrijs
Beste forumleden,

Al enige tijd hikken we er tegenaan dat ons forum qua features niet meer met de tijd mee is gegaan.

We zijn daarom begonnen om te gaan testen met nieuwe forumsoftware.

In de basis hebben we de leden, topics en posts kunnen importeren en daar willen we de komende week mee testen.

Wie heeft tijd en zin om te gaan 'bughunten' op onze testversie van ons beta forum?

We horen het graag!

Tim
 
Tim kun je ongeveer aangeven hoeveel tijd (min-max) het je kost, en voor welke datum je alles getest wilt hebben?
 
Het kost net zoveel tijd als je erin wilt steken, maar ik stel wel enige mate van zorgvuldigheid op prijs. Dus niet even inloggen, even klikken hier en daar en dan 'klaar zijn'.

Ik kan nog wel een tester of 10 gebruiken.
 
Heb gans de week de late op't werk en heb momenteel geen enkel werk gepland. Dus de bedrijfswagen blijft lekker opt parlement en ik binnen, zal tijd zat hebben. Wil dus ook wel meedoen.
 
Alhoewel ik geen ster ben met de techniek en ik niet kan overzien wat je van mij gaat verlangen, wil ik best meehelpen.