• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Testers gezocht voor nieuwe producten.

Bossche kusjes?? Nee joh, daar proef je niets van. Je neemt toch ook geen borrelglaasje bier??
Komt bij dat een Bol, gezonder is dan appelgebak dus...

Maar laten we ons niet gek maken, het is nog niet zo ver...:blush:
 
Hartelijk dank voor iedereen die zich heeft aangemeld!

Het waren veel meer aanmeldingen dan we hadden verwacht en we hebben ook best wat mensen moeten teleurstellen helaas.
Iedereen die zich heeft aangemeld zou bericht moeten hebben gehad of hij/zij bij het testteam zit of niet.
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
Kan je dat bericht dan nog eens deze richting laten uitkomen want ik heb mijn mailbox al van voor naar achter en omgekeerd doorzocht maar kon nergens enige toelichting vinden. Alvast bedankt.
 
Hmm dat is gek want sommige hadden wel op de mail gereageerd die was daar wel aangekomen en ik heb ook geen enkele terugmelding gehad dat een email niet bezorgd kon worden. Alle emailadressen waarmee gemailed was heb ik gebruikt. Alles is ook in 1 email verstuurd met iedereen in de BCC.

Als je geen Tester of Bling label hebt dan is het helaas niet gelukt. We kregen zoveel aanmeldingen dat we onmogelijk iedereen toe konden voegen.

Ik ben volgende week er een weekje tussenuit dus vandaar dat ik het iets heb opgeschoven, we hadden ook al zoveel goede aanmeldingen dat het nu al een hele klus was om te selecteren.

@mk-us en @Dany Hebben jullie nu wel de mail gehad?
 
  • Leuk
Reactions: mk-us
@Dibbuz , hij is nu wel binnen gekomen.
Geen idee wat er gebeurt is maar voor mijn eigen administratie is het erg prettig,
dus dank je wel voor het nogmaals verzenden !
( p.s, retour mailen gaat niet ivm je vakantie ;) )
 
Je kan toch gewoon terug mailen hoor, je retourmail is ook binnen bij mij. Je krijgt alleen een out of office bericht terug dat ik volgende week een weekje vakantie heb.
 
  • Leuk
Reactions: mk-us