• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Testers gezocht voor nieuwe producten.

Iedereen bedankt voor de vele aanmeldingen alvast! Leuk om te zien dat men zoveel is betrokken.
 
dient men ook nog het hele doopceel en toelichtende verklaring met aansluitende motivatie etc aan jullie te mailen?;)

Toen ik de eerste keer werd uitgeloot moest ik vervolgens een verklaring omtrent goed gedrag kunnen aantonen. Maar ook ter plaatse (reiskosten werden volledig vergoed) een eed mogen afleggen :worried:
 
Ik ben tester en wil dat graag blijven. Laat maar weten wat er getest kan worden en ik zal er een mooi verslag van maken.
 
Lijkt me zeker erg leuk ja
Ook ik ben van de partij
Mailtje is verstuurd vanaf de iPad van mijn vrouw:)
Dus hopelijk zorgt dat niet voor verwarring:confused:
Grtz Rémon
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik de eerste was om een vraag te stellen en een mailtje te sturen, dus ik stuurde een rete-simpel mailtje. Inmiddels zijn er zoveel mensen die zich aanmeldde... Ik maak geen schijn van kans, haha! :)

Ik had moeten zeggen dat ik stiekem al een aantal jaar een foto van @Dibbuz op mijn nachtkastje heb staan...
 
Ik denk dat ik de eerste was om een vraag te stellen en een mailtje te sturen, dus ik stuurde een rete-simpel mailtje. Inmiddels zijn er zoveel mensen die zich aanmeldde... Ik maak geen schijn van kans, haha! :)

Ik had moeten zeggen dat ik stiekem al een aantal jaar een foto van @Dibbuz op mijn nachtkastje heb staan...

Na deze opmerking, waarschijnlijk al mijn kansen verdwenen. Jammer. Ik heb nog een mogelijke kans...
@Dibbuz weet jij hoeveel mensen er vrijdag aan t werk zijn bij jullie??
 
Morgen worden er ineens heel veel taarten bezorgd :)

Hahahaha, you can read my thoughts, maar dan had je die vandaag wel moeten bestellen voor half vijf

Ik zal ze de taart besparen, wordt teveel denk ik. Dacht nog, rijd ik ff langs, misschien willen ze van een taartje af, heb ik wat bij de koffie morgenavond.
Als de helft van de aanmelders taart zou doen... wordt het een gezellig slagroomfestijn daar.

Kom achteraf wel een keer Bossche Bollen van de Groot brengen, als iedereen weer zin in taart heeft bij CC.