• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

That's me

Wat zijn dat voor fratsen om op een Mustang te gaan zitten?
Evengoed welkom, veel plezier op dit fantastische forum.
Koekelooer hier maar eens goed rond en dan zul je merken dat er meer goed (en beter) spul is dan Meguiars

Ach het is jouw Mustang en helaas niet de mijne, dus van mij mag je zelfs met een paar dames rollebollen op je motorkap.

Daarna wel even de schade wegpoetsen ;).

Welkom hier op het forum. Meguiars is een betrouwbaar merk met over het algeheel goede producten, en vaak ook om de hoek verkrijgbaar. Maar prijs-technisch gezien zijn er aantrekkelijke alternatieven van dezelfde of betere kwaliteit. Ben je niet tevreden over een product dat je al hebt, of gewoon op zoek naar iets anders, dan zit je hier goed.

Wow vette wagen man. Een droomwagen voor me :love

Ik zie dat je uit hilversum komt. Heb jij er een beige/bruinige dak erop zitten? Ik zie namelijk er zo'n 1 regelmatig op de a27 rijden.

Succes hier verder!

Hi Danny,

Ik ben er ook erg trots op! Als je zo'n auto gaat rijden moet je er wel rekening mee houden dat je een hoop onderhoud zelf moet doen. Als je bij een Ford garage komt, vinden de monteurs het wel leuk eindelijk eens een echte Ford te zien (no offence), maar als er een moersleutel in moet is er niemand thuis...

Anyway, beige dak... nope, hij is echt helemaal zwart. Met uitzondering van de kras die er vorige week in ingekeyd...]-0

Ik zal binnenkort eens wat nieuwe plaatjes plaatsen na een goeie poetsbeurt!

Grtz,

Patrick

Hilversum is trouwens hier niet ver vandaan.
De mustang die ik zie is zilver met een beige dak geloof ik.
Met zo'n auto zou ik ook zo trots als een pauw zijn. De jaren 60 tot 70 uitvoering vind ik ook erg mooi! De nieuwe is ook erg gaaf. Ik ben zelf vooral gek van de GT500, maar dit model is ook al erg gaaf.Ik hoop je eens te spotten zodat ik kan genieten van je mustang ;)