• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

The White Riders collectie

The White Rider

Detailing addict
15 sep 2020
14
55
Ik heb zondag mijn eerste spullen besteld! :) Heb tijdens de sale een Monello set gekocht om in 3 stappen te polijsten, de Dodo Juice set, en ja de Monello bag er ook maar bij, gewoon omdat het kan :laughing:

De Makita dpo600z is vorige week al besteld, dus binnenkort nog wat was en wax spullen regelen en ik kan aan de slag!

IMG_20200921_123817.jpg


IMG_20200921_124006.jpg


dpo600_a1r0.jpg
 
Zowel de was als de wax zit al in je Dodo setje. Blijft een mooi merk ook al wordt het door allerlei nieuwe merken een beetje naar de achtergrond gedrukt. Ik mis nog wel doeken en de washandschoen/microvezelspons. Droogdoeken waren gisteren overigens ook in de aanbieding. ;)
 
  • Leuk
Reactions: The White Rider
Ja idd maar wil liever een iets sterkere wax, geen spray. Is zo een spray niet om snel effe wat bij te waxen tussendoor?

En die droogdoeken had ik gezien, maar er zijn setjes van 3 die dan goedkoper zijn per stuk zelfs zonder aanbiedingen, daarom had ik die maar gelaten voor wat ze zijn. Moet toch binnenkort wat emmers, grit guards, microvezeldoeken, droogdoeken, washandschoen etc bestellen :)

Ik ben een gulden middenweg aan het zoeken tussen Volledig exterieur stappenplan machinaal en Basispakket + Stappenplan voor de beginner ( 08-2018 ) aangevuld met raad uit diverse losse topics. Is heel veel info ineens! :dizzy::laughing:
 
Ja idd! Heb de 100mm steunschijf ook besteld, die is nog onderweg ;)

Vind Makita superhandig. Heb een slagmoersleutel, schroefmachine, boormachine, heggeschaar en nu ook de polijstmachine, allemaal met dezelfde onderling uitwisselbare accu's. Fantastisch systeem en topkwaliteit.
 
Ik heb nog geen idee eigenlijk, mijn Bmw is nog steeds niet terug van de carrossier, dus nog niet kunnen gebruiken. Maar heb wel een snellader (ca 15min) en 3 accu's dus ik maak me daar geen zorgen om.