• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

thijssie53 stelt zich even voor

thijssie53

Detailing rookie
14 feb 2009
3
0
Ik stel me bij deze ook even voor:
Ik ben woonachtig in Leusden, nog bij mijn ouders ben 20 jaren oud en ben op het moment nog bezig met de MTS elektronica en ga waarschijnlijk door met de HTS autotechniek
Via de AstraTuningClub ben ik aan de site CarClean gekomen, en via daar op dit forum beland.
Ik hoop hier veel info op te doen, want ik ben nog een beginner wat poetsen betreft. Heb tot nog toe alleen nog maar met een sopje de auto gewassen maar dit wil ik een beetje gaan veranderen. Dus maar even rond neuzen wat de mogelijkheden zijn (had al gezien op de site dat de keuze reuze is).
Dit is mijn auto:
P1010065klein.webp

Grtz Thijs

Welkom op het forum Thijs! Zitten er nou zo'n deuken in je linkervoorscherm of zit dat in de foto?!

Welkom!

Die TSW velgen had ik ook op mijn auto. Liggen nu nog steeds in de schuur om een polijstbeurt aan te geven... Komt nog wel.

In ieder geval, veel plezier op het forum!