• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tijd om wat tips te vragen met nul ervaring.

Het is goed uit de hand gelopen. Het ergste is dat je denkt dat je wel klaar bent. Maar ik moet nog steeds wat hebben. Pads heb ik sowieso nog nodig en mischien de volgende stap coatings. En daarna komt er vast weer iets wat je nodig heb. Af en toe denk ik had ik maar 10 minuten de tijd om gratis de magazijn van CC leeg te plukken. Hahahaha
 
Goede avond poetsers,

Vandaag ben ik begonnen met het polijsten van een auto met de nieuw verkregen pads van Monello. Ging helemaal prima. Alleen ik merkte op dat de witte pad een paar gaatjes in het midden had? Nog voordat ik dr pad gebruikte. Is dat normaal? Foto is niet de beste zoals jullie wrs al weten van mijn flutcamera maar je kan het wel zien.
Screenshot_20210403-232447_Gallery.jpg
 
Ja sowieso ingezoomd anders zou je het niet kunnen zien met mijn flutcamera. Maar idd deukjes en dacht dat het niet veel uitmaakt. Maar he daar is deze forum voor toch?
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx
Ja idd ging gewoon prima allemaal. Ik merkte het gewoon op en dacht misschien gaat die kleine gaatje groter worden.
 
Nou, als het een nog nieuwe pad is?.
Was de lak wel schoon?
Heb je eerst wel gekleid, en gewassen?
 
Laatst bewerkt:
Nieuw had de pad al kleine deukjes. De laatste foto is na een auto gepolijst te hebben. Auto was zeer zeker schoon gemaakt alvorens ik eraan begon. Non ferro, bug squash, insectremover en kleien.