• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tim even voorstellen absolute leek.

@Hans8979 Polo uit '03 zal normaal gesproken behoorljik hard zijn. Dat betekent als je handmatig gaat werken dat je er behoorlijk wat energie in moet steken. Als je machinaal gaat werken, moet je voor een goed advies toch iets meer info over de machine geven: is het een rotary of een excenter (DAP). Een rotary van 100 € is misschien interessant om thuis een deur te schuren, maar ik zou 'm niet gebruiken voor de auto (kun je bijv. het toerental regelen, welke toerenbereik heeft ie, hoeveel vermogen, afmetingen/maat van de backingplate.

Welkom Tim, veel lees-, leer- en poetsplezier gewenst!

Ik ben ook wel benieuwd welke poetsmachine en glansmiddel (bij dat woord denk ik meteen aan mijn vaatwasser, trouwens......) je hebt.
Zoals eerder reeds gezegd: die schildpad-producten links laten liggen, eerst het stappenplan goed doorlezen!
Wel complimenten om meteen het 2-emmer-systeem aan te leren.