Hallo allemaal,
na een half jaartje bestellingen achter de rug heb ik de spullenboel toch maar eens op de gevoelige plaat proberen te krijgen. Nu pas kwam ik er eigenlijk achter dat het best een hoop is.... ben ik dan misschien toch verslaafd zoals mijn vriendin altijd beweerd... :-"
Nou, alles op één foto proberen te krijgen is wat rommelig.
Opgesplitst
Daarna maar even per onderdeel de producten gesorteerd.
Beginnen met het foamen, velgen reinigen, wassen, sponningen, rubbers, engine (heb ook nog dasty en st. marc, maar probeer deze zo lang mogelijk achter wegen te laten).
Daarna dieper reinigen met Iron-X en Tar-X en kleien.
Vervolgens polijsten, met de heerlijke DAP900 v2 en PRO900
Dan over tot het voeden en beschermen van de lak, rubbers en reinigen chroom en reinigen van ramen. De 915 zat in mijn laatste bestelling (met regen korting ,^^ ), heb hem nog niet getest maar ik sta echt te popelen!
Leer behandeling (100% paardenhaar borstels).
En uiteraard kan geen detailer zonder doeken, doeken en nog eens doeken.
En als alles opgeruimd is valt het toch allemaal wel mee... :-"
Ik zou alleen nog heel graag de Monello - Uni-Cone Black Finishing Cone aan mijn collectie toevoegen, maar die was tijdens mijn laatste bestelling helaas niet beschikbaar
... Voor de rest, tja, heb nog wel wat producten in mijn wensenlijst staan, maar denk dat ik al aardig op weg ben ,^^ !
Opmerkingen of toevoegingen, let me know, wordt altijd gewaardeerd!
na een half jaartje bestellingen achter de rug heb ik de spullenboel toch maar eens op de gevoelige plaat proberen te krijgen. Nu pas kwam ik er eigenlijk achter dat het best een hoop is.... ben ik dan misschien toch verslaafd zoals mijn vriendin altijd beweerd... :-"
Nou, alles op één foto proberen te krijgen is wat rommelig.
Opgesplitst
Daarna maar even per onderdeel de producten gesorteerd.
Beginnen met het foamen, velgen reinigen, wassen, sponningen, rubbers, engine (heb ook nog dasty en st. marc, maar probeer deze zo lang mogelijk achter wegen te laten).
Daarna dieper reinigen met Iron-X en Tar-X en kleien.
Vervolgens polijsten, met de heerlijke DAP900 v2 en PRO900
Dan over tot het voeden en beschermen van de lak, rubbers en reinigen chroom en reinigen van ramen. De 915 zat in mijn laatste bestelling (met regen korting ,^^ ), heb hem nog niet getest maar ik sta echt te popelen!
Leer behandeling (100% paardenhaar borstels).
En uiteraard kan geen detailer zonder doeken, doeken en nog eens doeken.
En als alles opgeruimd is valt het toch allemaal wel mee... :-"
Ik zou alleen nog heel graag de Monello - Uni-Cone Black Finishing Cone aan mijn collectie toevoegen, maar die was tijdens mijn laatste bestelling helaas niet beschikbaar
Opmerkingen of toevoegingen, let me know, wordt altijd gewaardeerd!