• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tim's collectie!

Ziet er goed uit! Alleen ga je heel heel heel weinig verbruiken met die Spray And Wipe zo.. w^^w
 
Zo, als het goed is heeft iedereen die het wenste een berichtje ,^^

NHke;318416 zei:
Ziet er goed uit! Alleen ga je heel heel heel weinig verbruiken met die Spray And Wipe zo.. w^^w

Dat heb je scherp gezien! Ik laat de sprayers niet op de flessen zitten, maar spoel ze telkens door en berg ze op. Ik had geen zin om mijn zuivere slangetje na de foto weer schoon te maken dus had ik hem er even afgehaald haha.
 
Tim ook ik ben benieuwd waar je ze vandaan hebt want net als jij houd ik van eenheid. Hoor dus graag waar je ze gevonden hebt. :)
 
Dat zijn mooie flessen!
Ben eigenlijk ook wel benieuwd waar je ze vandaan hebt... Zou je mij ook een pb willen sturen?
 
Ben echt met stomheid......jeetje mensen. Wat ik dus zei: zoek op din28 pet fles en je krijgt tientallen webshops die ze verkopen.
 
Hier een extern plaatje van een bepaalde webshop.Via google gevonden.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Doe er je voordeel mee.
 
Jeroen Merlijn;319013 zei:
Hier een extern plaatje van een bepaalde webshop.Via google gevonden.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Doe er je voordeel mee.


Na enige zoektocht en aanpassingen in de zoekfunctie...ook daar terecht gekomen! :)^
 
Heb ze ook aangeschaft ben er erg blij mee!
nu nog ff vullen en wat etiketjes ontwerpen:)

bedankt voor de tip ik had er nog niet van gehoord!


mijn stash:
img0250bd.jpg