• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tip voor het winkelmandje

LeonDriver

Detailing rookie
16 mei 2008
309
0
39
Heyz Tim & Bert,

Persoonlijk zou ik het erg handig vinden om in het winkelmandje een link te hebben naar alle producten die er in staan.
Bijvoorbeeld als je op het productnummer klikt.

Weet vaak niet meer precies wat wat is en een afbeelding wel dan wel eens helpen.
Nu moet ik elke keer het productnummer kopieren naar de zoek functie en kijken wat het ookalweer was.

Wellicht vinden meerdere mensen dit handig.

groeten Stephan
 
Zeker handig.

En misschien ook nog 'n wishlist, producten die dus in je mandje blijven staan, ook als je uitlogd.
 
@ MrSandman Een wishlist?? ik zat meer te denken aan een persoonlijke Favorieten pagina. of bedoel je dat ook?
 
Nou, zoals al eerder gezegd, een lijstje van producten die je (ooit) nog een keer wilt hebben. Bij Bol.com hebben ze ook zoiets. Dan kun je een boek of iets anders wat je interessant lijkt maar nog niet meteen wilt bestellen op de wishlist zetten (staat los van je winkelmandje). Zodra je weer inlogt kun je meteen weer bij je wishlist en van daaruit ook items in je mandje plaatsen. Is erg handig vind ik...

Nu vergeet je wel eens iets, en denk je "shit, dat had ik óók nog willen hebben" als je bestelling net weg is....


Weer een aparte feature (ook handig) is een 'clickable' lijst met wat je eerder hebt besteld. Dan kun je dat snel wéér bestellen als je wilt.
 
Het maken van de linkjes van de producten in de winkelmandjes en orders gaan we op de lijst zetten ( (Leondriver bedankt! :)^ ).

Met de wishlist/verlanglijst zijn we al een tijdje bezig. Inmiddels is 'ie is bijna af, dus zeer binnenkort in de shop! :) Bij de wishlist zit ook een e-mail functionaliteit, zodat je je verlanglijst (of een aantal producten van de lijst) ook naar iemand anders kunt mailen. :kado :kado
 
Toppie Bert. Ik ga mn eerste sinterklaas en kerst tegemoet met voldoende cadeausuggesties voor m'n naasten die jaarlijks vragen of ik nog wensen heb.
 
Denk dat ik dat ook maar eens ga doen.... Stukken beter dan die 'grappige novelties' die je het liefst meteen achter de rododendrons zou kieperen... :grinning:
 
Moooooi, heb nou wel genoeg sokken en koelkastmagneten (die ik niet eens kan plakken met inbouwkeuken)
 
Bert zei:
Met de wishlist/verlanglijst zijn we al een tijdje bezig. Inmiddels is 'ie is bijna af, dus zeer binnenkort in de shop! :) Bij de wishlist zit ook een e-mail functionaliteit, zodat je je verlanglijst (of een aantal producten van de lijst) ook naar iemand anders kunt mailen. :kado :kado

Hoe lijkt het hier mee? :D :party:

Want ja, ik heb allang weer producten staan, maar nog niet wil bestellen! En ben bang dat ik ze over een paar maand vergeet! :schaam
 
De wishlist is af :party: We testen hem zelf nog een paar keer door vandaag en dan zetten we hem vanavond online. Maar, zoals LeonDriver ook zegt, je kunt je spullen ook gewoon in je winkelwagen laten staan, voor geregistreerde klanten gooien we ze niet leeg.
 
...en zojuist online gezet :party:

De productomschrijvingen in zowel de verlanglijst als in het winkelmandje zijn nu linkjes naar de producten zelf.

Daarnaast is er in de winkelwagen een fototoestel-icoontje bij elke product gekomen. Als je daar met je muis overheen gaat, verschijnt er een popupje met een afbeelding van het artikel. (het zogenaamde "wat was het ook alweer" popupje) ;)