Naar aanleiding van de totale DAP-mania hier op het forum heb ik eens na zitten denken of ik ook zo'n ding nodig heb. Hierbij kwam ik echter tot de conclusie dat dat misschien een beetje een overbodige investering zou zijn voor alleen mijn eigen auto, Als je ook regelmatig andermans auto's doet, dan kan ik het me wel voorstellen.
Vooral een opmerking van Tim die ik laatst las zette mij aan het denken:
Je gaat natuurlijk niet elke keer je eigen auto polijsten. Als je dit een keer hebt gedaan is het alleen een kwestie van goed bijhouden en dit is misschien zelfs handmatig te doen. Is het dan nuttig als je alleen je eigen auto doet om zo'n apparaat aan te schaffen? Of zou het iets zijn als bijvoorbeeld Carclean zo'n apparaat zou verhuren, zodat je die een keer (bijvoorbeeld voor een weekendje) zou kunnen huren?
Een wax of bijvoorbeeld Blackhole zet je makkelijk op met het handje, dus daar heb je hem ook niet perse voor nodig.
Misschien zeg ik nu wel iets heel geks hoor.... :roll
Reacties zijn natuurlijk welkom. Het is alleen maar een gedachte...... :-"
Ben benieuwd naar jullie mening.
Vooral een opmerking van Tim die ik laatst las zette mij aan het denken:
Tim zei:Als de R8 2 jaar is, krijgt hij zijn eerste volledige polijstbeurt (dat is over 2 maanden). Dan proberen we weer een nieuwe show off te maken.
Je gaat natuurlijk niet elke keer je eigen auto polijsten. Als je dit een keer hebt gedaan is het alleen een kwestie van goed bijhouden en dit is misschien zelfs handmatig te doen. Is het dan nuttig als je alleen je eigen auto doet om zo'n apparaat aan te schaffen? Of zou het iets zijn als bijvoorbeeld Carclean zo'n apparaat zou verhuren, zodat je die een keer (bijvoorbeeld voor een weekendje) zou kunnen huren?
Een wax of bijvoorbeeld Blackhole zet je makkelijk op met het handje, dus daar heb je hem ook niet perse voor nodig.
Misschien zeg ik nu wel iets heel geks hoor.... :roll
Reacties zijn natuurlijk welkom. Het is alleen maar een gedachte...... :-"
Ben benieuwd naar jullie mening.