• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Toch maar even voorstellen.......

AstridS

Detailing rookie
12 mei 2013
2
0
Hallo allemaal,
Ik ben Astrid en een leek in het ècht poetsen van auto's. Twee weken geleden heb ik onze Suzuki alto(2009) verkocht en daarvoor in de plaats een Toyota Yaris Verso(2002). Beide auto's waarschijnlijk een lachertje voor velen van jullie, maar ja, als je 55 bent val je als vrouw niet meer op stoer en snel, maar wordt het goedkoop en zuinig. Dit was met de Suzuki zeker het geval, maar de krappe ruimte achterin ging mij irriteren. Dus.........weg ermee en kwam de Toyota op mijn pad. Misschien minder zuinig, maar wat een ruimte! Ik heb hem van een kennis (vergelijkbaar met het oude vrouwtje dat haar Volkswagentje verkoopt in de reclame) en met het volste vertrouwen heb ik hem van haar gekocht. Toen ik vol enthousiasme de auto van binnen en van buiten ging wassen, kwam ik toch wel hele vervelende plekken tegen die ik echt weg wil hebben. Daardoor ben ik op internet gaan zoeken en kwam op dit geweldige forum terecht. Nooit gedacht dat een auto zo kan opknappen van een èchte poetsbeurt!