• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Topcraft lans onderdeel

Amstier

Detailing guru
20 jan 2010
5.476
105
42
Mijn broer heeft een 10 jaar oude Topcraft hd reiniger waar dit onderdeel van lekt: (zit in de lans)

Er loopt een superfijne scheur over het gehele onderdeel.

Is dit los te krijgen? Zo ja, waar? Heb al wat lopen zoeken maar kan niets vinden.

Alvast bedankt!
 
volgens mij is de machine gewoon een omgedoopte karcher, dus mischien daar eens kijken?

of kijken of er een hele karcher lans op past?

dit is trouwens ook meteen het nadeel van een goedkope machine, zolang hij het doet is het leuk, als ie stuk is, zit je met de gebakken peren
 
Op deze website vond ik alle drukspuiten van het huismerk van Aldi van jouw broer beste Paulus.
http://shop.haid-gmbh.de/
Blader even naar deze site en kies dan in de linker kolom voor Hochdruckreiniger.
Daarna kiezen voor het modeljaar van jouw broer.

Voor de zekerheid heb ik even terug gerekent en gekeken voor jou, maar ik kan het artikeln niet vinden.
Is het apparaat soms nieuwer/ouder?

Je moet zelf maar even kijken.
Succes,
Aficior
 
M'n broer heeft een mail gestuurd naar dit bedrijf. Het onderdeel was los verkrijgbaar en word deze week verstuurd!
 
Kijk, dat zijn de goede berichten.
Die Aldi... Fijn dat het via dit forum is gegaan, want vermoedelijk straalt Carclean zo wat positiefs naar andere bedrijvn uit.

Fijn voor je broer en helemaal klasse dat het nu snel weer in orde komt.

Met vriendelijke groet,
Aficior
 
En voor maar €8,30 werkt de hd weer! Je kunt wel zeggen: voor €50,- heb je weer een nieuwe, maar het apparaat werkt voor de rest nog perfect. Kan die weer 10 jaar mee. Word alleen gebruikt voor de auto. Voor het zware werk gebruiken wij de Karcher met dieselmotor van het bedrijf. Kun je de lak tot op het metaal afspuiten!