• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Toppen Wolfgang DGPS

FRfreak

Detailing addict
25 mei 2008
426
68
62
Vandaag de Leon in de Wolfgang DGPS gezet. Wat me opviel bij het schudden van de fles was dat deze erg klotsten. Bij het aanbrengen zag de DGPS er ook wat waterig uit. Iemand dit eerder aan de hand gehad? Na 3 kwartier uitgebuft. Dit ging probleemloos.
Ik zit er over te denken om hem morgen te toppen met een wax. Ik heb Meg's M16 en Blue Velvet van Dodo staan. Ben er nog niet uit welke van de twee het gaat worden. Wat heeft jullie voorkeur en waarom?

Dgps :party mooi product, vanmiddag nog op de v70 van de buurman gezet. Wagen staat nu in mijn garage te wachten tot morgenochtend vroeg dan een laag reload erover. Erg mooi naar mijn idee. De waxen die je noemt heb ik niet tot mijn beschikking maar zou instinctief voor dodo kiezen omdat ik wel purple haze pro erop heb gehad. :)

Zelf zou ik voor de Dodo gaan.

Maar mischien zou ik het alleen bij de DGPS laten , dit is al een geweldig product o:-)

Zelf heb ik de Fuzion staan , dus zou ik eerder daar voor gaan:jippie

Bedankt voor jullie advies. Heb vanmorgen de Dodo aangebracht. Zag geen verschil, maar een laagje extra voor de winter kan geen kwaad.
Fuzion zou ook een goede optie zijn. Staat op de wishlist.