• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Exterior Detail Toyota Blade Master JDM

Even kijken wat de beste combinatie is lijkt me. Testspot doe je tenslotte ook op de overige panelen.
 
  • Leuk
Reactions: Blade
Na zo'n 25-30 poets uren ben ik er wel een beetje klaar mee. Ik heb de sponningen niet meer gepolijst. Enkel ontvet en in de desire en distinction gezet. Auto staat nu op de parkeerplaats. Helaas al aardig weer wat vliegen gevangen, dat is dan weer wat minder :p morgen maar even wat eerder weg en een wasbox in raamdonksveer zoeken o_O

@The Joy Of Detailing

Toch wel gaaf zeg dat er meerdere celsiors rond rijden. Ik zou als volgende auto graag een Toyota Aristo vertex edition rijden. Deze heeft de bekende Supra twin turbo motortje in het vooronder liggen. Das pas een geweld op wielen :heart: maar ik snap die celsior rijders wel, je koopt ze al voor 750-1200 euries in Japan. En ze zijn dan echt praktisch nieuw. Ze zijn vooral erg interessant om zakelijk te rijden.
 
Laatst bewerkt: