• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Toyota Corolla '96, eerste eigenaar

wilco

Detailing chief
10 mrt 2009
538
100
44
Oss
In mijn korte vakantie die ik eigenlijk had om m'n buitenschilderwerk te doen toch maar een dagje uitgetrokken om de auto van de buren van 'n paar huizen verderop aan te pakken. Het betreft hier 'n Toyota Corolla uit '96, welke nog steeds van de 1e eigenaar is. De auto heeft nog geen 90.000 km gelopen en het werd hoog tijd dat deze een keer aangepakt zou worden.

de bumpers en de spoiler zijn vanaf de fabriek meegespoten maar erg dof tov de rest van de auto. De auto zat vol krassen, swirls en vogelpoep vlekken. ik heb dan ook niet alles weg kunnen krijgen helaas. ook de bumpers zijn nog steeds dof. zelfs monello inizio forza op gele pad, afbouwend naar fijner mocht niet het gewenste resultaat geven.

- de auto is gewassen, na rubbers en andere moeilijk bereikbare plekken met APC en 'n borsteltje nagelopen te hebben en vervolgens geclayed, wat nog nooit gedaan was......
- hier en daar wat plekken gedaan met monello inizio forza op gele pad
- hele auto met monello mezzo op oranje pad
- hele auto met monello finale op zwarte pad
- PB black hole
- Dodo juice purple haze


IMG_5678Medium.jpg

IMG_5679Medium.jpg

IMG_5680Medium.jpg

IMG_5681Medium.jpg

IMG_5682Medium.jpg

IMG_5683Medium.jpg

IMG_5684Medium.jpg


na:
IMG_5685Medium.jpg

IMG_5686Medium.jpg

IMG_5689Medium.jpg

IMG_5690Medium.jpg

IMG_5691Medium.jpg

IMG_5693Medium.jpg

IMG_5695Medium.jpg

IMG_5696Medium.jpg

IMG_5697Medium.jpg

IMG_5698Medium.jpg

IMG_5699Medium.jpg


foto's waren niet helemaal naar m'n zin en vandaag even wat nieuwe gemaakt.
IMG_5707Medium.jpg

IMG_5708Medium.jpg

IMG_5709Medium.jpg

IMG_5712Medium.jpg

IMG_5710Medium.jpg

IMG_5711Medium.jpg
 
Die is toch flink opgeknapt hoor :ja
Ik denk dat de buren nogal verbaast waren toen ze het eindresultaat te zien kregen. 8-())
Jammer van de staat van de achterbumper maar je kan nu eenmaal niet toveren ook hé, knap gedaan! :)^
 
wow, dit is mooi, super verwaarloosd + een leuke donkere detailkleur, zo heb ik mijn details het liefste :heart_eyes:
super werk geleved, maar dat zal je van je buren ook wel gehoord hebben denk ik? :ja
heb je geprobeerd de bruine drap op de achteruit te verwijderen? deze "ontsierd" nog een beetje het eindresultaat, helaas zijn deze AF GARAGE stickers na zoveel jaar meestal echt in het glas gebakken en bijna niet meer te verwijderen
 
Die is opgeknapt zeg, glans is weer terug :cool:

Vind de stap van Mezzo op oranje pad naar Finale op zwarte pad wel heel erg groot. Oranje heeft een vrij zware cutting factor en laat veel micro krasjes achter. Had zelf Mezzo op wit nog gepakt.

Maar mooi resultaat :)^
 
Mij lijkt dat die bumpers geen vernislaag hebben gekregen...zo blinken ze natuurlijk nooit. Verder knap werk; die is er mooi van opgeknapt:)^