Vandaag voor het eerst de DAP geprobeerd, op de Starlet van mijn broer begonnen als oefen auto.
Hij had de auto gisteravond al gewassen en gekleid om vervolgens vandaag de hele dag met de DAP bezig te gaan.
Lak was zeer slecht, krassen en totaal geen glans. Je zag een spiegeling maar kon niet echt wat van maken wat het was.
Begonnen met een testspot en kwam er al snel achter dat ik eigenlijk geen zwaar genoege combi had.
Uiteindelijk is het geworden 2 passes SSR2.5 op de Oranje pad om vervolgens af te werken met SSR1 op de witte pad.
Daarna machinaal EX-P aangebracht en als laatst met de hand nog Natty's blue.
Toen alle kunstof delen nog even in de trimrestorer gezet. Het is weer een plaatje.
Al met al een lekker dagje en binnenkort komt de Capri van mijn pa aan de beurt uit 1971. Vanmiddag alvast een testspot gedaan, dan hoeft dat straks ook niet meer :-"
Eerst een paar 'voor' foto's:
Een 50/50 na een eerste pass met SSR2.5 op oranje pad, zie verschil in tl verlichting
En een aantal 'na' foto's:
En nog even een paar druppeltjes op de lak gesmeten:
Hij had de auto gisteravond al gewassen en gekleid om vervolgens vandaag de hele dag met de DAP bezig te gaan.
Lak was zeer slecht, krassen en totaal geen glans. Je zag een spiegeling maar kon niet echt wat van maken wat het was.
Begonnen met een testspot en kwam er al snel achter dat ik eigenlijk geen zwaar genoege combi had.
Uiteindelijk is het geworden 2 passes SSR2.5 op de Oranje pad om vervolgens af te werken met SSR1 op de witte pad.
Daarna machinaal EX-P aangebracht en als laatst met de hand nog Natty's blue.
Toen alle kunstof delen nog even in de trimrestorer gezet. Het is weer een plaatje.
Al met al een lekker dagje en binnenkort komt de Capri van mijn pa aan de beurt uit 1971. Vanmiddag alvast een testspot gedaan, dan hoeft dat straks ook niet meer :-"
Eerst een paar 'voor' foto's:
Een 50/50 na een eerste pass met SSR2.5 op oranje pad, zie verschil in tl verlichting
En een aantal 'na' foto's:
En nog even een paar druppeltjes op de lak gesmeten: