• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Transparante emmer

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeePee

Detailing rookie
5 jun 2008
45
0
Weet iemand waar je van die mooie transparante emmers kan kopen? :weetniet

Ik zag dat Dibbuz ze heeft, dan kan je mooi het verschil zien tussen je uitspoel & shampoo emmer!

gr. Jeroen
 
JeePee zei:
Weet iemand waar je van die mooie transparante emmers kan kopen? :weetniet

Ik zag dat Dibbuz ze heeft, dan kan je mooi het verschil zien tussen je uitspoel & shampoo emmer!

gr. Jeroen

heb er ook een tijdje naar gezocht en iets anders bedacht
buiten de garage zet ik de uitspoel emmer, in de garage de schone emmer
en de afspoel emmer doe ik altijd veel meer water in, vergis ik me ook niet zo snel
 
Ik ben gister bij de Ikea in duiven geweest, daar hadden ze de emmers niet :sob: Ik denk dat iedereen aan het wassen geslagen is met dit weer :-"

Ik neem gewoon een groene en een rode emmer. Rood als in :! achtung! mogelijke zandkorrel infestatie.
 
Ze waren ooit bij de Appie en mijn schoonzus heeft ze bij de Hoogvliet gekocht dus ze kunnen overal opduiken.
 
Ik gebruik een gele flexibele emmer om te wassen en de Meguiars emmer + gritt guard om de washmitt uit te spoelen.

De gele flexibele emmer heb ik op mijn werk gekocht. Deze worden normaal gebruikt in de bouw om bijvoorbeeld gips of cement in aan te maken. Omdat de emmers flexibel zijn, kun je de uitgedroogde materialen er makkelijk uit breken door de emmer op de grond te gooien.

Diverse maten leverbaar:
14, 15, 26, 35, 42, 75 liter

Prijzen varieëren van 5,50 tot 15 euro ex btw per stuk

Patrick
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ze een keer bij halfords weg gehaald.

Waren nog geen euro per stuk.

Van die blauwe,...

Is inderdaad handig om te zien, hoeveel troep er nou echt van de auto af komt na het wassen...;)
 
Die Gorilla Tubs zijn handig zeg! Mijn emmer past net niet in m'n miniscule kofferbak maar die kan gewoon dubbel.
Heb er ook even 1 besteld:
http://www.gerritse.nl/Bouwartikelen/Kuipen_emmers_en_schoppen/Emmers/256006/flex__emmer_14l__gorilla_tubs_/
incl. verzenden €7,20
kan je niet voor tobben.
Bedankt voor de tip Patrick!
 
Wij hopen binnenkort eindelijk transparante emmers te kunnen gaan leveren waar ook een grit guard inpast!

Zodra ik meer weer kom ik er zeker op terug! :star
 
Wat me ook handig lijkt zijn die dingen op wieltjes, zoals in het Wolfgang filmpje over wielverzorgingsproducten. :! [zie video @ 0:50]

Dan kun je de emmer(s) gewoon een duw geven in plaats van twee emmers om de auto heen te sjouwen. Met name als je rug/gewrichtskachten hebt is dat handig.

Zoiets lijkt me ook wel wat, mag dat uitknijpding en dat duwbeugeltje er wel af... Eigenlijk gewoon wee emmers bij elkaar, met wieltjes eronder, zodat je ze gewoon een zet kunt geven als je ze wilt verplaatsen...

2019819H_ROLEMMER_2__25_LITER-COPY.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
JeePee zei:
Weet iemand waar je van die mooie transparante emmers kan kopen? :weetniet

Ik zag dat Dibbuz ze heeft, dan kan je mooi het verschil zien tussen je uitspoel & shampoo emmer!

gr. Jeroen

gewoon 2 kleuren emmers nemen, of 2 emmers en ze apart houden van elkaar, neem aan dat je korte termijngeheugen nog wel zo goed is dat je weet welke waarvoor is..

ik heb gewoon 2 van die zwarte gamma emmers en op de ene kruis geplakt met wit tape zodat ik weet dat daarin het vieze water zit

die schoonmaaktrolleys heb ik laatst ook gezien bij de gamma, geloof iets van 60 of 70 euro
 
Het idee achter de transparante emmer is dat je veel beter ziet hoe vuil het water eigenlijk is!

De emmers van bijvoorbeeld Meguiar's zijn ondoordacht ontworpen, want die zijn zwart. :weetniet
 
maar moet het visueel kunnen beoordelen van de smerigheid van het water je dan een gevoel van voldoening (schoon) geven ofzo?? beetje psychologie dus :grinning:

naar mijn idee moet het niet uitmaken of ik kan zien of het water vies is of niet, daar durf ik wel geld tussen te zetten dat het water niet schoon meer is als je het goed doet :-b

misschien kun je een paar Carclean.com sticker laten maken ofzo.. met daarop ''DIRTY WATER'' en ''CARCLEAN WATER'' :D
 
Die sticker is nog niet eens een gek idee :)

Het is, naar mijn idee, wel erg belangrijk dat je kan zien hoe vies je spoelwater is. Dan kan je tussentijds je emmer legen en opnieuw vullen. Dat is mijn idee erachter in ieder geval.
 
Njah, ik gebruik toch altijd nog een doodsimpele zwarte + witte emmer :)

Wit is voor de vuile water en zwart voor de schone water :)

Werkt prettig mijns inziens, alleen denk dat ik toch nog die gritt quard mis,
alleen ja, die zijn er nergens voor 10-liter emmers :roll



Enne watervaste stickers dan ? :D
 
Patrick zei:
Ben bang dat de stikker snel los gaat laten.

laten drukken op de emmer? gamma had ook van die blauwe met hun tekst erop... (goed dat gaat in grotere bulk natuurlijk, dus zal rendabeler zijn) :schaam

en om die meerprijs te kunnen verantwoorden verkoop je ze per set van 2 (deel je de kosten direct ook, en maak je meer omzet omdat ze per 2 gekocht moeten worden :ja )

@ tim;

goed, dat is inderdaad een goeie reden, ik gooi altijd vast na de helft van de auto de emmer leeg uit gewoonte maar er valt wel wat voor te zeggen
 
ladybug zei:
Die Gorilla Tubs zijn handig zeg! Mijn emmer past net niet in m'n miniscule kofferbak maar die kan gewoon dubbel.
Heb er ook even 1 besteld:
http://www.gerritse.nl/Bouwartikelen/Kuipen_emmers_en_schoppen/Emmers/256006/flex__emmer_14l__gorilla_tubs_/
incl. verzenden €7,20
kan je niet voor tobben.
Bedankt voor de tip Patrick!

Had dan naar Gerritse in Zoetermeer gereden! Ze zitten op Industrieterrein Lansinghage,
Platinastraat 72 of had doorgereden naar mij op de Binckhorst.... :roll

Patrick
 
Ja weet ik veel, is toch niet duur? Ze kwamen em gewoon brengen! :party:
Wist niet eens dat ze in Z'meer zitten haha.
Das hier 2 km verderop!
Inmiddels de emmer binnen, volgens mn vriend kan er maar een klein laagje in omdat ie dubbel klapt. De pessimist :roll
Morgen maar eens testen, hij lijkt mij wel handig, maar hij lijkt op een handtasje dubbelgevouwen dus wellicht ben ik bevooroordeeld. :-"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.