• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tuscani's collectie (beginner)

@zuidwest10, Thnx, ik wist namelijk niet dat dat pepino's waren. Ze lagen hier enkel als versiering en wist niet dat ze eetbaar waren :lol
Net eentje opgegeten en is nog best lekker ook :-d
Ben verder ook wat auto zaken in de buurt afgereden maar geen kwaliteit microvezel doeken gevonden van een bekend merk...

Ja inderdaad, maar dan zit ik weer met verzendkosten + de te grote verleiding om weer vanalles bij te kopen... Had nog maar net besteld :-d

ik heb net iets thuisgekregen via een ander forumlid (woont op wandelafstand en heeft voor mij gelijk bestelt :-b )

resultaat : nettoprijs :lol

en anders : genoeg bestellen tot je geen verzendkosten meer hebt :party rofl

Ik kon het niet laten om toch nog een bestelling te plaatsen. Heb ook mijn grootvader wat info bijgebracht en hem kunnen overtuigen om een wash mitt en een droogdoek te bestellen (aangezien hij nog met een occasionele spons en zeemlap poetste), hij stond erg te kijken hoe makkelijk ik mijn wagen droog kreeg met de delerium doek :-d
Hierbij het lijstje

1 Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Koraal - 39x39cm
2 Meguiars - Ultimate Wipe Wash Mitt (Super Thick Microfiber)
2 Monello - Edgeless Soft Foam Hand Applicator
1 Mothers Wax - FX Spray Wax - 710ml
1 Monello - Peluche Verde Trio
1 Poorboys World - Trigger sprayfles (rood) - 650ml
1 Monello - Piccolo Nero Trio
1 CSF - Delirium Orange Drying Towel - 60x90cm
1 Cobra - Micro-Restore Concentrate - 946ml

Vandaag het pakketje op de mat gekregen, en even wat fototjes geschoten :-d

IMAG0015.webp

Update collectie doeken :love

IMAG00122.webp

Kan niet wachten om de auto nog is te laten blinken :-b

Gisteren weer op pad geweest en ben weer 3L velgenreiniger, 2L desti water, een goedkope wash mitt en 2 Meg's pads rijker. :-b
Alleen heb ik een bijkomstig probleem met het interieur, iemand een idee? Klik