• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Uit de hand gelopen Collectie

Mooie uitbreidingen hoor! Al die waxen en verschillende geuren, zou er elke dag wel aan kunnen ruiken :kissing:
 
image-2020-07-11-17:38:21-518.jpg


En weer een aanvulling op de collectie Waxaddict.

Thanks @MeganeRS ! Super en het was gezellig
 
Laatst bewerkt:
image-2020-07-16-13:44:03-461.jpg


3e koffertje is ook gearriveerd

Binnenkort ga ik samen met een maatje van me (die enorm handige is met metaal en hout) het interieur van de koffers updaten. We hebben dan diverse machines en gereedschap tot ons beschikking om eea in elkaar te freubelen. Nu alleen tijd vinden wanneer we dat kunnen doen
 
Graphite heeft al veel vaker te koop gestaan, ook op dit forum...stonden er best lang op dus zeldzaam betekend niet persé gewild. Wat hem zeldzaam maakt (buiten de gelimiteerde oplage van de carbon pot) is dat niet iedereen de gevraagde prijs wil betalen voor deze wax.
Het is een mooie wax maar voor mij niks speciaals als wax zijnde...als collector begrijp ik dat je de hele collectie compleet wil hebben dus hoort die er ook bij.

Overigens zijn de gevraagde prijzen voor een pot Graphite niet heel hoog als je naar diverse anderen merken kijkt...of deze waxen het waard zijn is subjectief, het is ook weer geen Collinite geld dus voor iedereen persoonlijk of het “duur” is.
 
D177754C-9A44-4AB0-B0C0-3564E21F7AC0.jpeg


En toen had ik er ineens 5. De bovenste is een vreemde in de collectie. Helaas is er van polishing power (nog) geen nieuwe Rotary beschikbaar @Dibbuz of @Tim ;). Hopelijk komt deze er ooit weer. Past beter in het kleur/tassen plaatje o_O.
Bedoeling is om de pro900 een kleinere steunplaat te geven en op deze manier snel te kunnen wisselen zonder gedoe met backingplates/steunplaten.

Van onder naar boven:
EVO 8mm
PAW900 21mm
Pro900 (nu nog met grote backingplate maar later 3,5”)
EVO mini
Shinemate EP801G2 met 5” backingplate

Waarom denk je dan, gewoon daarom......:cool:
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe toevoeging aan de collectie. Ik heb hem nog niet zelf in handen gehad omdat hij nog bij een mede forum lid ligt.
Thanks voor het organiseren.
wa1.jpg
wa2.jpg


Van de Waxaddict site:
"This blend is a prototype that we have been working on; a glaze which is designed as a pre wax / lsp treatment. The blend is packed with soft wax, in particular flexible waxes and fillers which mask light scratches and imperfections. It is designed to wipe and and wipe off with ease, giving you all the finish of a show wax with little effort. This isnt designed for durability so if you want protection for a daily driver then follow with one of our waxes which will sit on top perfectly.

Max 50 jars available."

Knipsel WA pumpkin 2.PNG
 
Laatst bewerkt:
F82E4DB2-30EB-4BF4-B25B-096A6CC924AB.jpeg
759FAF03-085B-4EA3-B449-D77C735AD40F.jpeg
655E94FA-D56E-40B7-BCC8-AB7BFFFAA10B.jpeg


Ook onderweg. Alleen dan nummer 2. Ik kon het niet laten.

Limited Edition Halloween 2020 wax , 200ml
  • 66.6% T1 carnauba (by wax volume) blended with Montan and Microcrystalline wax ,natural nut and fruit oils ,also 2 types of polymers
  • pink/red in colour ,strawberry bon bon (sweets) scent
  • A medium hardness wax
  • Very nice gloss with superb clarity
  • Excellent breading and sheeting properties
  • 3-4 months durability
  • Limited to only 50 X 200ml glass jars ,each one will have its own number out of /50
  • Never to be made again ,only 50 will ever be produced
 
Laatst bewerkt: