• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Uit de hand gelopen poets hobby.

dannydehert zei:
Ik doe gegarandeerd meer dan 8 uur aan één normal-sized auto, interieur niet erbij dan.
Dus ik begrijp wat je bedoelt Stijn :ja

Wij doen met ze tweeen rond de vijf uur op een auto. Maakt samen alsnog 10 man-uren.
en dat de hele dag maakt 10 manuren per persoon per dag dus 20 manuren in totaal. Als je het mij vraagt niks geks aan.

Vandaag ben ik halverwege moeten stoppen omdat het begon te regenen en ook niet meer ophield. 's morgens was het nog mooi weer maar tegen drieen begon het te regenen. Was net met de Lime prime bezig. Beetje jammer.
 
Het is her en der al vaker besproken: een goede full detail in 1 dag is tamelijk zeldzaam. Bij mijn auto zijn Dibbuz en ik ca 6uur/man bezig geweest. En ze zijn al een tijdje minder voorgekomen, maar het fameuze DDD doet ook een auto in een volle dag.
 
Kan toch allemaal makkelijk hoor.
Zit alleen aan prijs vs kwaliteit te denken ;)
Wat DKBM ( en dat is toch niet de eerste de beste, het DDD ( of eigenlijk TKT ( ( top-kwaliteits-team )) red dat niet eens ( tenminste als zij hun naam hoog willen houden )
 
Oké hoor, ik ga hier niet in discussie gaan...
Ik had gewoon de detail van mijn eigen Puma in gedachten en die was 12 uur werk met interieur bij gerekend, en een Puma is niet groot.
Enfin, iedereen zijn eigen methode; ik ben een ongelooflijke Pietje-precies dus ik doe daar allemaal lekker lang over :roll