Vandaag heb ik het exterieur mijn Bmw een full detail gegeven. Ik had een paar nieuwe spulletjes en die wilde ik natuurlijk maar al te graag uitproberen.
Na het wassen, kleien, polijsten mijn nieuwe fles Eraser geprobeert. Ik kan niet anders zeggen dat het een topprodukt is! Na het voeden met Black hole (ook een blijvertje op mijn auto) kon ik eindelijk de auto in de wax gaan zetten. Deze keer werd het mijn nieuwe Collinite 476s. Ik was echt lyrisch ober de 845? insulator wax maar vind een vaste wax gewoon wat prettiger werken.
Na 2 delen in de wax te hebben gezet wilde ik het eerste deel uitbuffen. Dit was bijna een onmogelijke opgave]-0 Met veel pijn en moeite heb ik de beide delen uitgebuft. Hierbij heb ik zelfs mijn doek een spraytje met spray&wipe gegeven wat het ietsje makkelijker maakte. Dit moest dus anders! Vervolgens ben ik deel voor deel gaan behandelen maar ook dat was geen succes.
Even voor de goede orde: Ik heb de wax uitermate dun aangebracht en de auto stond in de schaduw. De lak voelde wel warm aan (zwarte auto).
Doe ik wat fout? En zo ja wat? Het is absoluut niet mijn enige vaste wax. Ik heb bijv. ook Natty's red en nog een heel klein beetje Fusion. Deze waxen zijn wel goed uit te buffen. Zelfs in de volle zon!
Ik ben er uiteindelijk veel te lang mee bezig geweest en dan is het leuke van je nieuwe wax er snel vanaf! Ik ben wel erg te spreken over de glans van de 476s maar dat mag ook wel! Ik heb een paar armen waar Stallone jalours op is hahaha
Deelt iemand mijn mening over de 476s of heeft iemand tips om het makkelijker te laten verwerken? Ik hoor het graag...
Robin
Na het wassen, kleien, polijsten mijn nieuwe fles Eraser geprobeert. Ik kan niet anders zeggen dat het een topprodukt is! Na het voeden met Black hole (ook een blijvertje op mijn auto) kon ik eindelijk de auto in de wax gaan zetten. Deze keer werd het mijn nieuwe Collinite 476s. Ik was echt lyrisch ober de 845? insulator wax maar vind een vaste wax gewoon wat prettiger werken.
Na 2 delen in de wax te hebben gezet wilde ik het eerste deel uitbuffen. Dit was bijna een onmogelijke opgave]-0 Met veel pijn en moeite heb ik de beide delen uitgebuft. Hierbij heb ik zelfs mijn doek een spraytje met spray&wipe gegeven wat het ietsje makkelijker maakte. Dit moest dus anders! Vervolgens ben ik deel voor deel gaan behandelen maar ook dat was geen succes.
Even voor de goede orde: Ik heb de wax uitermate dun aangebracht en de auto stond in de schaduw. De lak voelde wel warm aan (zwarte auto).
Doe ik wat fout? En zo ja wat? Het is absoluut niet mijn enige vaste wax. Ik heb bijv. ook Natty's red en nog een heel klein beetje Fusion. Deze waxen zijn wel goed uit te buffen. Zelfs in de volle zon!
Ik ben er uiteindelijk veel te lang mee bezig geweest en dan is het leuke van je nieuwe wax er snel vanaf! Ik ben wel erg te spreken over de glans van de 476s maar dat mag ook wel! Ik heb een paar armen waar Stallone jalours op is hahaha
Deelt iemand mijn mening over de 476s of heeft iemand tips om het makkelijker te laten verwerken? Ik hoor het graag...
Robin