• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Uitbuffen Collinite 476s

@ qatsanqat: Als ik dat doe, kan ik hem gaan uitbuffen met een slijptol!!! Nogmaals: ik breng de wax echt zo dun mogelijk op. Er is nauwelijks een haze zichtbaar maar op de 1 of andere manier is het bijna niet te doen om het uit te buffen...

@ Gdv42: Ik ben inderdaad erg te spreken over de beading van de wax. Het lijkt ook alsof deze wax het 'vuil' beter afstoot dan alle andere waxen die ik geprobeert heb. Ik ben benieuwd naar de duurzaamheid op mijn goed voorbereide lak. Iets zegt mij dat dat ook wel snor zit haha!

Van het weekend wordt het goed weer om de auto weer eens te wassen. De Collinite 476s heb ik in 1 laag verwerkt 2 weken geleden. Heeft het zin om het nu alsnog een 2e keer aan te brengen of kan ik hier beter nog een aantal weken mee wachten?

Heb dit weekend de Ka gewaxed met Colli 476. Gewoon in de zon, wilde dat eens proberen. Dun (maar wel goed zichtbaar) opzetten met een Meg's foampad, paar minuutjes laten zitten. Met een groene monello MF aai je 't restje er zo af, opbuffen net zo. Wat mij betreft is die 476 dus easy on easy off.

@ Kaal: wat voor doek gebruik je? Misschien dat dat nog kan schelen? Afnemen gaat bij mij nl. veel makkelijker met een wat langhariger doek.