• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Universal Pad Washer Groupbuy 2011 (al 50+ inschrijvers) Maximale korting bereikt!

De buit is binnen, vandaag de Pad Washer in goede orde ontvangen, nu nog een DAP :-b :D
Ga binnenkort maar eens langs bij CC

CC team bedankt voor deze groupbuy actie!
 
Scooby zei:
hmm dit is de eerste keer dat de levering niet in 1 dag was. :eek:)

Gister verstuurd maar nog niks in huis.

Inderdaad, bij mij ook het geval. Volgens Track&Trace alleen nog maar aangemeld]-0

edit: Nog even gekeken: gesorteerd in distributiecentrum:party: Zal dus morgen wel komen. Krijg morgen ook nog een gallon Meg's APC+:ja
 
Nog een leuke bijkomstigheid is dat er een gamma seal bij zit en een flesje wasmiddel. Dat had ik dus niet verwacht :)^
 
Inmiddels ook hier uitgepakt en een plekje in de schuur voor gemaakt. CC nogmaals dank voor deze Groupbuy :)^
 
@CC: Sorry dat mijn UPW nog even bij jullie in de weg staat! Over anderhalve week begint m'n vakantie en kom ik 'm ASAP halen! Ben er nu in ieder geval alvast helemaal happy mee! Niet langer na een lange dag met veel moeite die pads nog schoon proberen te krijgen! :party:
 
Wat doe ik nou eigenlijk voor schoonmaakspul in de padwasher? Kan ik daar gewoon Mequiars APC in doen, zo ja hoeveel zou er in zo'n emmer moeten?
 
Doe anders een gek en stuur een mailtje naar info@Carclean.com .... meteen antwoord op de vraag of het wel of niet gaat gebeuren, en zo ja met welke tijd zo ongeveer