• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Update pagina 2!!] Opel Vectra C2 Station [[Winter plastics]]

Wow Bartezzz, ziet er weer strak uit. Echt een mooie kleur als deze helemaal strak is, hopelijk behaal ik een een zelfde resultaat in Lelystad op mijn gelijk gekleurde signum :)
 
Leuke fotoshoot! Ook een uitgebreid verslag met (nagenoeg) identieke voor en na foto's. Dat vergelijkt een stuk makkelijker en maakt ook beter duidelijk wat er gedaan is. Geweldig!

Leuke fotoshop trouwens met dat motorblok door de motorkap heen :)^

Mbt het afspoelen van het motorblok, heb je de motor daarbij laten draaien? Ik heb wel eens gehoord/gelezen dat dat beter is om eventuele startproblemen van de relatief "natte" motor later te voorkomen.
 
SLK zei:
Mbt het afspoelen van het motorblok, heb je de motor daarbij laten draaien? Ik heb wel eens gehoord/gelezen dat dat beter is om eventuele startproblemen van de relatief "natte" motor later te voorkomen.

Bedankt voor de mooie complimenten!

photoshop was goed gelukt ja :)
misschien later nog een paar, want heb genoeg foto's :)

nee, ik laat de motor niet draaien :no
als er dan ergens water terecht komt heb je direct kort sluiting omdat alle draden spanningen bevatten..

ik heb de motor afgespoeld, en daarna een kleine 2uur later drogen, vervolgens een beetje droog geblazen.
vervolgens de motor gestart, en voila :) hij doet het nog :roll
 
Na het plaatsen van de winterbanden reed de Vectra een tijdje als duitse tank rond,

mijn ouders vonden dat toch wat te saai, dus maar wat OEM plastics besteld,

misschien wel beter zo.

photobucket-30883-1323446390456.jpg

photobucket-30543-1323444808302.jpg