• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vandalen! Latex op mijn auto gegooid, wat nu?

wat is dit nou weer voor een streek? wtf?

ik begrijp ECHT niet dat hier ook maar iets lolligs aan zou kunnen zijn voor welke randdebiel dan ook

WOW écht kei zonde van je super mooi Astra H OPC line !!! hoop dat je alles weer netjes krijgt en plaats dan wat foto's van de auto ben kei benieuwd :-)^

Groetjes,
Sjors

Vandaag op pad gegaan om een partytent (opvouwbaar, wel zo gemakkelijk) met zijwanden en regenhoes te bemachtigen.
Verder niets aan de Astra gedaan, had een beetje een hang-over van gisteren (afgelopen nacht ook niet geslapen maar op wacht gezeten met de honkbalknuppel).

Verder vandaag de camera geinstalleerd en kan dus rustig slapen vannnacht (mits er geen melding komt van het systeem).

Morgen vroeg op en verder met de Astra (onder de partytent).............ach, is leuk om te doen maar dan liever wanneer ik het zelf kan bepalen..............

Zal morgen ook wat foto's (laten) maken tijdens de sessie en deze zekers posten.

Ik ben er inmiddels aardig overheen en ga er weer met frisse moed tegenaan!

Bedankt voor al jullie reacties en medeleven, echt super hier op het forum!!!!!!!

Greetz Rob aka Vadebo

BTW de Astra wordt afgewerkt met Mothers Reflections Car Wax en Top Coat, ben benieuwd naar de resultaten..........

Succes man! Kan me je klote humeur helemaal voorstellen om zoiets.
Bij mij dus van de week een deuk rechtsachter en vandalen die mijn merklabels eraf gejat hebben.
Kost allemaal weer veel energie.

Heb de laatste restanten er af gekregen met een profecionele steamcleaner.

Bleek geen latex te zijn maar gewone lak (kwam hier achter omdat latex week wordt met spiritus en dit gebeurde) dus niet.

Al met al blij dat de wagen weer schoon is.
Morgen lekker aan de detail en de Astra is straks weer helemaal in top conditie!

PICS FOLLOW SOON!!!!

Greetz Rob aka Vadebo

moto zei:
Hele grote meeuw overgevlogen ????

*proest*

Doe dat nooit meer. ;)

Alle gekkigheid op een stokje, liever latex dan van voor tot achter bekrast! En ja, men hoort gewoon van je spullen af te blijven, laat daar geen discussie over bestaan! Ook ik ben jong en baldadig geweest maar andermans spullen beschadigen, nee. Heb daar nooit de humor van ingezien. Gelukkig dat het met een sisser afloopt!

mijn medeleven, het erge eraan is ook dat de mensen die zoiets doen meestal in de buurt wonen en je ze wss ook kent(mss enkel van eens gezien te hebben)
maar ja....rare wereld rare mensen,
kan je een foto plaatsen van de nog achter gebleven latex? mss dat we dan meer gericht kunnen zoeken naar een oplosing...

ik ben het trouwens eens met alle bovenstaande....wat een mooie auto :ja

Acc_Focus zei:
mijn medeleven, het erge eraan is ook dat de mensen die zoiets doen meestal in de buurt wonen en je ze wss ook kent(mss enkel van eens gezien te hebben)
maar ja....rare wereld rare mensen,
kan je een foto plaatsen van de nog achter gebleven latex? mss dat we dan meer gericht kunnen zoeken naar een oplosing...

ik ben het trouwens eens met alle bovenstaande....wat een mooie auto :ja

THANKS!!!

De Astra is inmiddels (zie link van nicknameless) weer helemaal latex vrij.
Ben er trouwens niet bang meer voor dat het nogmaals gaat gebeuren (of nog erger).
Er hangen momenteel camera's welke de Astra en de omgeving goed in de gaten houden.
Tevens zijn beide zijdes van de straat in beeld.
Erg dom als ze weer iets proberen, staan ze mooi met hun portret op de film......

En reken dan maar dat ze persoon/personen het heel erg slecht gaan krijgen.

Maar goed, Astra is iig weer netjes en ben erg blij dat het allemaal goed is gekomen.

Greetz Rob aka Vadebo

top man!
altijd beroerd als zoiets gebeurd, en je weet vantevoren nooit wie of waarom het gedaan heeft..

met camera beelden schiet je juridisch volgens mij niet veel op..
me broertje's auto hadden ze gespoten (zie hier showoff: https://forum.Carclean.com/cc_postst7075/verf-incidentje.aspx)

meneer de politie zei: tsjah, hier kunnen we niks mee! als er nou lul ofzo op had gestaan, oke dan wel!

maarja, als je zelf het gaat "oplossen" snap ik het heel goed!

Waar in Capelle is dit gebeurd =-o ? Woon zelf in de ervenbuurt in Schollevaar...

Wat een **********... ]-0

Gelukkig heb je het weggekregen!

Op de dijk nabij Fuiks restaunt (omg. Slotplein)

Maar eh, ervenbuurt, daar heb ik vroeger (15 jr geleden) gewoond, E Muscherf.

Greetz Rob

Nog erger, je doet het jezelf aan ....

Of een extractor hier nog gaat helpen :weetniet

...The four occupants of a blue Fiat were left drenched in the white mixture after smashing into an oncoming Opel, which also appeared to be white. :lol

Hans

Zo dan, daar wordt je ook niet vrolijk van.....

BTW, tijdje geleden nog een Hyundai Santa Fe gedaan. Die had ook een latex probleempje, 25 liter door de kofferruimte heen gestuiterd.
Toch wel een dagje bezig geweest om het weer goed te krijgen.

Grtz Rob aka Vadebo