• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Velgen foamen

Gisteren mijn auto gewassen bij de wasbox. De remschijven zaten onder d roest. Eenmaal thuis aangekomen de schijven weer mooi schoon geremd.
En niks te zien op de velgen...


20190825_101332.jpg
20190825_101329.jpg
 
@RoyR mijn velgen zijn hoogglans zwart diamond cut, het zwarte deel van de velgen kleuren overduidelijk oranje na de 1e rit.
Mijn vorige auto, Audi A4, had geen diamond cut velgen en ook al waren de schijven roestig na een wasbeurt nooit dat oranje poeder als storend ervaren.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Gisteren voor het eerst de velgen en banden gefoamed met brake buster 1:5.

De auto was ongeveer 3 weken geleden gewassen, wielen waren redelijk vuil. Ik ben zeer tevreden, zowel velgen als de banden goed schoon na foamen, inwerken met diverse borstels en afspoelen.

Nu hopen dat cc brake buster in het assortiment opneemt, liefst de galon verpakking.