• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Velgen van Ford Mondeo teer of vliegroest

okee kijk dat is wel weer een mooie tip!
ik ben benieuwd wat ik met mijn spulletjes kan doen ik ga morgen maar is even wat proberen
 
Zorg vooral dat je secuur te werk gaat! Beter is als je de klei die je gaat gebruiken, alleen nog maar voor de velgen gebruikt.

De Allesreiniger beveel ik verder niet aan voor je velgen, misschien eenmalig. Het is nogal agressief ( sst ik gebruik het wel voor de auto's van de zaak, worden er perfect schoon van ).
 
tommiee92 zei:
Zorg vooral dat je secuur te werk gaat! Beter is als je de klei die je gaat gebruiken, alleen nog maar voor de velgen gebruikt.

De Allesreiniger beveel ik verder niet aan voor je velgen, misschien eenmalig. Het is nogal agressief ( sst ik gebruik het wel voor de auto's van de zaak, worden er perfect schoon van ).

Haha ik zeg niks ;)

Maar ik zou nooit vergeten toen ik is een paar wielen op stage moest schoon maken dat deden ze daar met aluminium reiniger (normaal ook met cartec maar die was op). beetje in een potje met water en de aangekoekte rem stof vloog er echt vanaf dat is echt wonder spul maar goed even on topic.

Ik heb vandaag de spulletjes geprobeerd en de trix en de sample iron-x vielen me niet tegen ik heb de velgen echt mooi schoon! het teer is wel minder geworden maar het zit er nog wel lichtjes op dus trix maakt haar naam niet helemaal waar.

De klei stelde mij wel een beetje teleur het werd er niet echt schoner van, misschien werkt het alleen als de velgen echt nog veel viezer zijn?

Maar de volgende keer bestel ik een grote fles iron-x en tar en glue dat lijkt mij fijner werken.

Morgen komen er misschien wat foto's

Gr
 
Dat weten ze wel op het werk hoor, doen ze het zelf ook mee haha!

Misschien moet je de trix wat langer de tijd geven, of een beetje inwerken met een borstel? De dodo juice klei is volgens mij erg mild, kan zijn dus dat deze niet sterk genoeg is. Je kan altijd een stukje klei van me gebruiken om even te kijken of het beter werkt.
 
Ik heb het wel ingeborsteld inderdaad maar wat er nu nog opzit kan wel 6.5 jaar oud zijn, oud oostenrijkse teer van de winter sport:p

ik dacht bij de laaste wielen wissel ik neem ze maar is mee naar huis ze verdiende dus wel wat aandacht na 6.5 jaartjes
maar als ik het vergelijk met hoe het was zijn ze wel erg opgeknapt hoor.

Ps was je vandaag aan het werk? Ik zag je auto staan volgens mij
 
Show off staat online!

https://forum.Carclean.com/cc_postst13602/Ford-Mondeo-winterwielen-van-subaru-geel-naar-ford-grijs.aspx