dat metaal heeft af fabriek ook een verflaag mee gekregen, blokken schuiven daar over heen, dat slijt verf weg. Dat gaat zowieso al roesten. Als de auto's zoals hierboven beschreven evenveel kilometers per jaar rijden is het "raar"
dat de een sneller roest dan de andere. Staat de ene meer stil, GEK HIJ DAT DE ENE HARDER SLIJT?
Valt me wel op dat sommige mensen een beetje over-bezorgd reageren op sommige dingen. Of verbeeldt ik me dat nou in? Natuurlijk is het zonde als je wat roest ziet op een auto, zal ik niet ontkennen, maar er zijn zoveel dingen die schadelijk zijn voor een auto, en wat je niet ziet.
Ik heb trouwens gehoord dat metaal last van krijgen van metaal moeheid door veelvuldig bewegen. Nu liggen er in mijn straat veel drempels. Moet ik me zorgen maken dat de veer breekt door metaal moeheid??
Ze worden immers veelvuldig erg belast met compleet in en uit veren!
Waarom zou ik dat doen? Het komt maar weinig voor dat een veer breekt. Breekt ie? hup een nieuwe erin.
Zelfde met de remklauwen, worden ze vies en gaan ze roesten door eventueel gebruik van remmenreiniger, of velgenreiniger? Maak je auto dan mooier door eens lekker een vrije dag aan het poetsen te besteden, en lekker de velgen eraf halen, kan je ze gelijk mooi poetsen aan de binnenkant, en als je ze er dan toch af hebt, kan je mooi de remklauw een mooi nieuw laklaagje geven! Lekker beschermd voor een lange tijd, ziet er mooi uit, en je kan weer effe lekker onbezord kliederen met velgenreiniger tot het "euvel" zich weer aandient.
Of als je overbezorgd bent maak je niets schoon, het vuil erop is ook een goede bescherming tegen invreten van buitenaf
*Zucht* zo dat is eruit.