• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Velgschade plek

Blackburn

Detailing trainee
26 mrt 2019
30
40
Hi,

Op een velg van een Volvo V70 binnen de familie zit een rare plek. Ze hebben mij gevraagd er naar te kijken maar ik kom erniet uit of dit weg te werken valt of dat de hele velg opnieuw gecoat moet worden? Ik heb Surf City all aluminum polish(chemisch zonder polijstkorrels) geprobeerd maar dit hielp alleen tegen ingevroten roestplekjes
Iemand een idee of deze plek te verminderen valt met consumentenspul?

bedankt voor het meedenken alvast!
 

Bijlagen

  • CC308FEA-BF16-471A-8A33-A22CCEE97BB1.png
    CC308FEA-BF16-471A-8A33-A22CCEE97BB1.png
    917,6 KB · Weergaven: 0
Ik neem aan dat je die witte driehoek bedoelt? Dat gaat denk ik niet weg met non-Ferro, die zwarte spikkels daarentegen wel.

Die witte vlek kon wel eens permanente schade zijn. Je zou een lichte polish kunnen overwegen zoals monello finale op een zachte handpad. Mocht dit het niet minder maken dan ben ik bang dat je er mee moet gaan leven of inderdaad recoat.
 
  • Leuk
Reactions: Blackburn
Ik neem aan dat je die witte driehoek bedoelt? Dat gaat denk ik niet weg met non-Ferro, die zwarte spikkels daarentegen wel.

Die witte vlek kon wel eens permanente schade zijn. Je zou een lichte polish kunnen overwegen zoals monello finale op een zachte handpad. Mocht dit het niet minder maken dan ben ik bang dat je er mee moet gaan leven of inderdaad recoat.
Dit is inderdaad waar ik het over had. Ik zal het met monello finale voorzichtig proberen.
 
Ah, ik dacht aan lichtval
overigens altijd de vervuiling verwijderen vooraf aan het polijsten
 
Laatst bewerkt: