Goedenavond ik hem nu een ... duel action machine (geen carclean) maar in toekomst wel, ik ben nog wat aan het orienteren en oefenen. Maar ik heb een uitslag van 21mm (erg groot) en backingplate 150 en dus 6 inch pads. Nu vind ik dat de machine grote uitslag heeft heeft en grote pad beetje kleiner lijkt mij fijner. Maar nu dacht ik aan 125mm backingplate 5 inch pads die kan ik omzetten, heb ze al gevonden op internet. Maar wordt dan mijn 21mm uitslag ook kleiner?
Ik ben nog een beginner vind het leuk werk om te polijsten etc als hobby, maar het mag nog geen te veel geld kosten ik wil ook eerst nog goed leren door te doen. en dan door sparen voor een mooi goed machientje.
Ps heb machine gekocht voor weinig geld om hiermee beter te worden. Ik hoop op geen nare reacties hierdoor omdat het geen "merk" is!
Ik ben nog een beginner vind het leuk werk om te polijsten etc als hobby, maar het mag nog geen te veel geld kosten ik wil ook eerst nog goed leren door te doen. en dan door sparen voor een mooi goed machientje.
Ps heb machine gekocht voor weinig geld om hiermee beter te worden. Ik hoop op geen nare reacties hierdoor omdat het geen "merk" is!