• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verdwenen PM'S

bartr123

Detailing chief
24 aug 2008
1.248
85
49
Is het mogelijk dat er ergens iets veranderd of gebeurd is,waardoor ok mijn verzonden PM"S sinds gisteravond allamaal kwijt ben?
Heb vrijdag mijn gehele postvak in en uit gewist. De inkomende berichten staan er nog wel allemaal in.

Bart
 
pm's ga na tijdje weg dat is eigenlijk nog verbeter puntje van forum geef iedereen gewoon max qua berichten en verwijder ze niet automatisch
 
@Patrick,ik heb vrijdagavond al mijn berichten gewist,en daar stonden er van toch een behoorlijke tijd geleden in.
Sinds zaterdag had ik een behoorlijk aantal inkomende en uitgaande PM'S,beetje vreemd dat de inkomende er nog zijn en de uitgaande weg zijn:weetniet
 
Je bent je verzonden PM's kwijt maar ze staan er toch nog in?

Carnaval misschien? x-]

Gelezen berichten worden na 60 dagen automatisch gewist. Als er prijs op wordt gesteld dat ze langer worden bewaard, kan ik dat aanpassen naar bijv. 180 dagen. Maar dan is je PM-box ook eerder vol natuurlijk ;)
 
Dat lijkt me ook sterk; ik ga morgen wel even op onderzoek uit, als ik iets kan vinden dan hoor je het direct :)
 
Waarom niet gewoon bijv 50 berichten kunt bewaren toch veel handiger dan dat alles automatisch gewist wordt.
 
ik zag het net ook :sob:
Ik ben het er niet mee eens dat ze zomaar ineens kunnen verdwijnen...

bij mij zijn in- en uitgaande berichten verdwenen... en ik had er niet eens zoveel.

Is het niet beter dat de mensen dit zélf beheren? of dat ze een berichtje krijgen dat ze de PM's moeten opruimen omdat het anders voor hen wordt gedaan?
 
Ik ben er ook niet echt blij mee, enkele PM's waarin voor mij handige gegevens stonden (en die ik niet nodig achte om door te zetten naar m'n mailbox) zijn nu verdwenen...........
 
Het blijkt dus een bugje te zijn in de forumsoftware. Deze zou er bij de volgende release uit moeten zijn. Het is nu zo, dat wanneer de ontvanger of de verzender de PM verwijdert, deze in beide PM-boxen wordt verwijderd.

Je moet dus de verzender/ontvanger van de PM boos aankijken op dit moment ;)

Bij de volgende release wordt de PM pas verwijderd als zowel de verzender als de ontvanger de PM uit hun mailbox hebben gehaald.