• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verhuizing Carclean.com

Hier vandaag ook een bestelling binnen gekomen, super dat ondaks het vele werk met verhuizen de bestellingen toch gewoon een dag later arriveren.
Geweldige service mannen :cool:
 
Tim zei:
Alleen een sampletje vergeten :schaam die komt alsnog je kant op!

:schaam is niet nodig. Zoals ik reeds zei, ik weet dat het goed bedoeld was en het niet met opzet is vergeten.
Thx voor de extra moeite. ;)
 
Wanneer kunnen we een foto update verwachten?

Ik heb een aantal spullen op mijn verlanglijstje staan die ik eigenlijk wel wil gaan bestellen.. Zou leuk en handig zijn om eea te combineren met de opening!
Of komt het jullie beter uit als dat apart gaat?
 
Hihi KPN en Tim zal nooit postief in een zin genoemd kunnen worden :D

Kom graag nog een keertje kijken in het nieuwe pand!
 
Toch wel weer bizar hoe je (jullie) het allemaal weer voor elkaar hebben gekregen! Zit net de foto's te bekijken en man man wat gaaf!

Zag je pa trouwens nog in de parkeergarage, vette wagen weer hoor, mooi geluid ook!

Gauw maar wat afspreken want ben benieuwd naar jullie paleisje..
 
Ik heb gisteren het nieuwe pand al even mogen bewonderen, en al tegen Tim gezegd "Petje af" voor het werk dat verzet is het gaat er echt super uitzien.