• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verhuizing Carclean.com

Wanneer komt mijn bestelling binnen?! Ik heb al 2 dagen geleden besteld, waar blijft die zooi? :sob:

Grapje Tim, weet wel zeker dat het goedkomt. Zoals we hier zeggen: "Henig an" (rustig aan) :cool:
 
Tim zei:
We zijn er nog lang niet, maar we zijn operationeel.

We krijgen al verzoeken of spullen opgehaald kunnen worden, of we demo's en advies kunnen geven hier. Maar gun ons aub even de tijd. We zijn non-stop bezig geweest om alles te verhuizen, het is nog lang niet klaar. Dus we willen iedereen vragen om een beetje geduldig te zijn!

Rustig aan, we zien ongetwijfeld de melding / uitnodiging vanzelf wel verschijnen.
Als ik beetje inschat dan hebben jullie nog genoeg te doen
Levend op Mc Donald's vs Burger King + slaaptekort + kop vol to-do-lists is geen goede combi.

Verras ons allen maar tzt dat jullie er echt klaar voor zijn om 100+ man tegelijk te ontvangen in het nieuwe pand ;)
 
We redden ons wel hoor, maar de showroom is bijvoorbeeld nog lang niet klaar, de detailingruimte moet nog getegeld worden, plafond moet er nog in, poetsbrug moet er nog in etc etc etc.

In de kantoren is er nog geen verwarming. Alle kozijnen moeten nog geschilderd worden. We moeten nog zonwering / raamdecoratie laten plaatsen. De lamellen werken nog niet and so on and so on.
 
Geweldig en wat 'n berg werk verzetten jullie daar.
Erg leuk om het zo op de site bij te houden.
Het gaat 'n schitterend pandje worden en ben straks benieuwd hoe het er in het echt gaat uitzien.

Voor nu nog heel veel succes voor jullie allen.:)^
 
Tim zei:
. We moeten nog zonwering / raamdecoratie laten plaatsen. De lamellen werken nog niet and so on and so on.


Ohhh??? Komt dat wel goed dan??

Anders ken ik nog een mannetje hoor. (is echt een aardige vent)
Die kan er vannavond nog zijn als het moet.

:ja

:party:
 
Tim zei:
gun ons aub even de tijd.


Pik, als je nou eens ff wat minder zit te ouwehoeren op het forum (om het kwartier een post), en aan de gang gaat...?

Wapperen met die klauwen! :|~*

:grinning:
 
Toch leuk om te lezen dat Bbeyond het snel voor jullie heeft kunnen regelen. Ik was nl nauw betrokken bij de verhuizing. Bbeyond zit op de 3e etage van het Bbned gebouw en ik was daar aan het werk toevallig. Normaal maandag, maar omdat het pasen was...
 
En dan kom je erachter dat de verlichting die je nu alleen nog uit kan zetten met een stop, op dezelfde groep zit als je servers. Electricien... BEDANKT!
 
Tim zei:
En dan kom je erachter dat de verlichting die je nu alleen nog uit kan zetten met een stop, op dezelfde groep zit als je servers. Electricien... BEDANKT!
Niks mis mee toch? Zolang jullie aanwezig zijn is er een forum en een shop online. Zodra jullie vrij zijn is de shop letterlijk gesloten. Een unikum in wereld die www heet.
 
Binnetie zei:
Niks mis mee toch? Zolang jullie aanwezig zijn is er een forum en een shop online. Zodra jullie vrij zijn is de shop letterlijk gesloten. Een unikum in wereld die www heet.

Hahaha, ja zo kan je het ook zien :)

Ik zit nu thuis en man wat is die tijdelijke verbinding traag. :sob: Nog even volhouden. :bad
 
Nou, petje af hoor!!

Servers verhuizen naar een andere locatie, incl lijnen die actief (zouden) moeten zijn van KPN, is echt altijd een drama.... Ik ga tegenwoordig eerst kijken of de lijn actief is op locatie, voordat ik überhaupt een server op de oude locatie uit ga zetten.

Maar het ziet er allemaal erg netjes uit, en zelfs mijn bestelling van gistermiddag is al met GLS onderweg hierheen... :)^