• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verhuizing Carclean.com

De magazijnvloer is inmiddels versleten met het tempo dat we gedraaid hebben, vooral Dennis en Dana hebben zich met 1000% ingezet om alles de deur uit te krijgen!
 
Diep diep respect voor Dana en Dennis...





Ook wel voor jullie hoor Tim, Bert en al diegene die op de achtergrond onzichtbaar meedraaien :)^
 
Netjes hoor...Vorige week stonden er nog áárdig wat dozen in het oude pand... :) Hoop dat het drankje voor na de harde arbeid in ieder geval gesmaakt heeft... :)
 
En voor de verhuizing zelf moeten we Cees en Adrie niet vergeten. Die hebben natuurlijk ook bizarre inzet gepleegd tijdens Pasen. Cees zelfs drie dagen achterelkaar!! :ja
 
Over een tijdje gaan die gatsen zich vervelen omdat ze dan minder te doen hebben omdat de verhuizing voorbij is:-b rofl
 
RST-Smurf zei:
Over een tijdje gaan die gatsen zich vervelen omdat ze dan minder te doen hebben omdat de verhuizing voorbij is:-b rofl
Wees maar niet bang, dan is waarschijnlijk Diventa Bella af ;)
 
Proficiat Carclean-Team met jullie nieuw en schitterend gebouw.

Doe het rustig aan, die verdere inrichting en afwerking.

Ga jullie binnenkort als alles op zijn pootjes staat ook eens een bezoekje brengen, voor wat verder advies en bestelling af te halen.

We vernemen en volgen het hier wel als de verhuis-drukte achter de rug, we gunnen jullie die tijd wel.
 
Tim zei:
En voor de verhuizing zelf moeten we Cees en Adrie niet vergeten. Die hebben natuurlijk ook bizarre inzet gepleegd tijdens Pasen. Cees zelfs drie dagen achterelkaar!! :ja

Team Carclean ROCK'S:)^

cijfer je zelf en bert niet uit he;)

tevens respect voor dennis en Dana voor de orde verwerking:cool:

groetjes8d
 
Carclean crew toppers !!!!!!!! :)^
Respect voor jullie allemaal, kan niet wachten om te komen kijken !8d
 
RST-Smurf zei:
Over een tijdje gaan die gasten zich vervelen omdat ze dan minder te doen hebben omdat de verhuizing voorbij is:-b rofl

Doen ze weer een actie :ja , floep weg loze tijd.... ;)

PS, volgens mij is de verbinding weer rete snel :)^

Hans
 
De verbinding is nog trager hoor, tenminste dat komt vanzelf als er meer mensen op het forum zitten. We wachten nog op de KPN monteur, die hopen we ergens in de komende dagen te mogen ontvangen. Dan wordt de lijn 10 keer zo snel! :party:
 
Wew hebben helemaal geen geduld meer, aangezien de lijn 26 maart opgeleverd had moeten zijn. Ik ga zo weer bellen, maar het maakt geen klap uit. Ik ken veel waardeloze bedrijven, maar KPN staat bij mij al 10 jaar op 1.
 
Altijd fijn de KPN..

Bij ons zouden ze ook langskomen voor een nieuwe lijn.. Ja, meneer, kabelbreukje ergens.. Geen idee waar! Dan maar een week of 6 geen internet tot we een graafvergunning hebben aangevraagd:|~*
Dacht het niet, als bedrijf kan je niet zonder internet tegenwoordig! Waar ik wel achter ben is dat je als bedrijf eigenlijk in 99% van de gevallen ook nog een vaste vertegenwoordiger hebt binnen kpn. En die kun je ook heel goed aanspreken op fouten aangezien de chef daarvan ook nog eens bereikbaar is! Vraag maar eens of jullie ook zo'n persoon hebben..

Wil niet zeggen dat alles dan vlot gaat, maar bij ons hebben ze wel uiteindelijk snel alles opgelost. Volgende dag is er EN gegraven ergens buiten voor de draadbreuk en het internet is aangesloten..

Verder is het idd gewoon een ongelofelijk shit bedrijf! Ook leuk: ze hebben een beoordelingssysteem. Na een telefoongesprek zou je ze moeten kunnen beoordelen. Of je tevreden was met de service.. Alleen hebben ze ook de mogelijkheid gekregen dat uit te zetten (voor als mensen zogenaamd niet daaraan mee willen doen..)
Ik heb 2 gezellige gesprekken met ze gehad, toen mocht ik ook beoordelen. De stapels slechte gesprekken met slechte service werd dat menu steeds weggedrukt.. Hoezo de cijfers manipuleren:no :roll
 
Ik zie dit topic nu pas. Ben tot vorig weekend in winterslaap geweest. :-b
Maandagavond meteen bestellinkje geplaatst en gisterenvoormiddag stond GLS, ongeacht verhuis of niet, er al mee aan de deur.
Dus, weer een :)^ voor carclean en een dikke proficiat ivm de verhuis. ;)