• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verhuizing Carclean.com

Oei. Dinsdag even geen forum.
En dan? Moet ik dan echt gaan werken? :weetniet Nee toch?

Affijn, werkze nog. Vertragingen in bestellingen maken niet zoveel uit. Kom ik ze zelf wel ophalen.
(kan dat overigens al vanaf morgen?)
 
@ Joost, het is maar voor even. Dan hou je ten minste de schijn even op voor de anderen en kan je daarna gewoon weer doorgaan met wat je altijd (goed) doet ..... :D

@cc crew veel succes met de verhuizing! Ik kom snel eens buurten om het eindresultaat te bewonderen. :)
 
Bert zei:
Morgen (dinsdag) gaan we in de loop van de ochtend onze servers verhuizen. De website en het forum zullen dan een paar uur (maar hopelijk korter) uit de lucht zijn.

Shitzooi, wat moet ik in die paar uur doen 8o :sob:

Succes met verkassen :)^
 
Veel succes met de verhuizing.
Als jullie nog hulp nodig hebben dan help ik graag ............................................................... met het inwijden van het nieuwe pand :D :D rofl
 
Soepergrover zei:
Vertragingen in bestellingen maken niet zoveel uit. Kom ik ze zelf wel ophalen.
(kan dat overigens al vanaf morgen?)

Ga jij alweer wat bestellen dan?
Ik wil iets zeggen, ....

Succes met verhuizen.
 
aron225 zei:
veel succes bert, hoop dat het allemaal mee zal vallen..

en de rest van CC uiteraard ook, stiekem hoop ik op transport schade met enorme kortingen:D

Helaas Aron, alles is heel overgekomen :ja
We hebben de afgelopen 3 dagen hard gewerkt, net weer thuis. 8o
 
*leest met kleine oogjes dit topic door*

Morgen wordt het pas écht spannend met de verhuizing van de servers. We zijn namelijk ook afhankelijk van BBeyond die de IP adressen mee moet verhuizen naar de nieuwe lokatie. Eigenlijk had het geen probleem moeten zijn, maar KPN stelde de levering van onze glasvezelverbinding even een maandje uit, 10 dagen van te voren. En daar doe je niets aan, KPN blijft een grote #$^*^&&**& organisatie, waar de laatste jaren alleen de marketing steeds beter van geworden is.
 
alteaniels zei:
Ga jij alweer wat bestellen dan?
Ik wil iets zeggen, ....

Succes met verhuizen.

Aannames, Niels.. :no ;)
Bestellen, dat wel, alleen nog niet zo snel.

Zat me gewoon af te vragen of zelf afhalen al gelijk vanaf morgen kan of dat dat eventjes nog niet mogelijk is.
 
Succes met de verhuizing mannen! Als het weer wat beter wordt kom ik gauw eens een kijkje nemen in het nieuwe pand! :)
 
ThaBird zei:
Succes mannen.

Moet feest zijn om eindelijk te mogen verhuizen :party: :party:

Aan de ene kant wel, maar omdat alles nog niet helemaal af is en het verhuizen nogal vermoeiend is, ook een beetje dubbel :-&

Zo lekker naar m'n bedje toe en morgen hopelijk wat frisser weer op. Met nieuwe voeten en benen.....even uit de kast halen :D
 
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. :zzz: :zzz: :zzz:

Man ogen vallen nu écht dicht hier. Morgen om 08.00u aan de telefoon hangen bij BBeyond voor de verhuizing van onze verbinding. 8d