• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

verlengsnoers wagen

Die machines moeten werken! Dát levert geld op en niet Sjaakie die een halfuur met zijn emmertjes staat te klooien. :p

En natuurlijk om de doorstroom van klanten te behouden. De wasboxen tegenover mijn oude werkgever waren de hele godganse dag druk en rijen met auto's. :) Zodra er ineens een orkest van claxons begon wisten we dat er weer zo'n Sjaakie aan het emmeren was, hahaa!
 
Die machines moeten werken! Dát levert geld op en niet Sjaakie die een halfuur met zijn emmertjes staat te klooien. :p

En natuurlijk om de doorstroom van klanten te behouden. De wasboxen tegenover mijn oude werkgever waren de hele godganse dag druk en rijen met auto's. :) Zodra er ineens een orkest van claxons begon wisten we dat er weer zo'n Sjaakie aan het emmeren was, hahaa!

Das lekker relax werken dan. Zou voor mij de lol er snel af zijn.

Ik zoek meestal de wasbox op, op de juiste tijden. Weinig volk en drukte, dat zijn meestal wel de doordeweekse dagen. Maar tegenwoordig thuis een HD installatie met toebehoren, en dat werkt nog veel beter.
 
Als ik in de q-wash wasbox sta (winter/vorstperiode), is het voor €5 onbeperkt gebruik van alles.
Nog nooit een opmerking gehad. Afdrogen alleen wel bij de stofzuigers en niet in de box.
Maar voornamelijk thuis bezig.