dit weekend heb ik geprofiteerd van het feit dat mijn subaru niet thuis was en de clio onder handen genomen.
kwa swirls viel het heeeeeeeeeeeeeeeel goed mee maar zaten natuurlijk her en der wel een krasje in. paar jaar terug heb ik de dap gekocht met monello pads en monello polishes er bij. deze nu terug gebruikt. op de slechtste plaatsen tot 3 hits gemaakt oranje met forza maar kreeg niet weg wat ik wou en dacht weg te kunnen krijgen.
zou ik verder kijken voor een microfibre cutting pad aan te schaffen?
iets anders van compound? (ik heb de forza, de mezzo en de finale)
de auto is wel 14 jaar oud, slaapt buiten en is dagdagelijks gebruikt. het voordeel is wel de zilver kleur. je ziet enkel de fouten onder een bepaalde hoek terwijl de verstraler schijnt.
enkele foto's:
zoontje die inspectie uitvoert nadien
reflectie is wel goed denk ik
reacties zijn welkom.
kwa swirls viel het heeeeeeeeeeeeeeeel goed mee maar zaten natuurlijk her en der wel een krasje in. paar jaar terug heb ik de dap gekocht met monello pads en monello polishes er bij. deze nu terug gebruikt. op de slechtste plaatsen tot 3 hits gemaakt oranje met forza maar kreeg niet weg wat ik wou en dacht weg te kunnen krijgen.
zou ik verder kijken voor een microfibre cutting pad aan te schaffen?
iets anders van compound? (ik heb de forza, de mezzo en de finale)
de auto is wel 14 jaar oud, slaapt buiten en is dagdagelijks gebruikt. het voordeel is wel de zilver kleur. je ziet enkel de fouten onder een bepaalde hoek terwijl de verstraler schijnt.
enkele foto's:
zoontje die inspectie uitvoert nadien
reflectie is wel goed denk ik
reacties zijn welkom.