• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verrassend weinig correctie? Polo, Rupes en Scholl

Ik ben van s3 met spiderpad naar s30 op Oranje monello gegaan (2 hits nodig wel, s17 wss beter geweest maar die heb ik nog niet), daarna Gyeon Primer op witte monello. Dat was op advies van Johan van cc, die zei dat hij s17 haast nooit gebruikt omdat je meteen van s3 naar s30 kan. Maargoed hangt van lak af en ook wat je voor resultaat verwacht.
 
@expor Van S3/spiderpad naar S30/oranje (wit had ook gekund als finish) en vervolgens die Gyeon primer lijkt mij een prima plan hoor.
Ik gebruik S17 op mijn harde BMW lak omdat ik alleen hooguit wat lichte defecten zal hebben waarbij S3 in mijn geval overkill zou zijn. Wel makkelijk om erbij te hebben hoor S17 als jou golf strak is dan is zwaar compounden echt niet altijd meer nodig hooguit locaal bij goed onderhoud.
 
  • Leuk
Reactions: bighead en expor

Vergelijkbare onderwerpen