Ik heb rond de middag de motorkap nog eens een beurt gegeven met blauwe MF pads, blauwe schuim pads en de rest wat ik al gedaan heb.
2 hits met MF blauw + S3
2 hits met blauw + S3
2 hits met groen + S20
2 hits met geel + S40
toen zag ik nog steeds veel swirls. Dezelfde swirls als ik zag na S3 + blauw eigenlijk.
Ik heb wel het idee dat de blauwe pads wat correctie geven, ik zie na deze behandelingen eigeniljk alleen nog maar ronde swirls met de LED zaklamp erop.
Daarvoor waren er ook onregelmatige (rechtere) swirls.
Ik heb het gevoel dat S20 en S40 daarentegen totaal geen indruk maken op de lak.
Ik was er zo zat van dat ik 't nu maar volgestopt heb met black hole en daarna gewaxt heb met Dodo Juice Blak Widow.
Als iemand met een Rotary er een leuke uitdaging in ziet...
Als iemand met een Rotary er een leuke uitdaging in ziet...
Uiteraard na ieder stapje een kijken of er genoeg correctie behaald wordt, echter vind ik het nog lastig in te schatten met cutten.
Dat er daarna nog vooral hologrammen in zitten lijkt me logisch na een zware pad/pasta.
Die moet je dan vooral wegwerken met de lichtere stappen.
Ervaring zal het leren.
Interessant. Deze combo's onthouden voor in de toekomst.Paarse Monello Foamed Wool pad of Meguiars microvezel (extra) cutting pad's met S3 of M105 zijn in mijn ervaring de combi's die werken op Duits Beton.Ik was na een Polo en 3 BMW echter zo klaar met eeuwig met een DA op zo'n ding harken dat ik een Rotary gekocht heb.
Na corrigeren met een DA zie je een haze, niet echt hologrammen. Die heb je meer met een Rotary. Haze geeft een beetje een egale witte, vale waas over de lak. Hologrammen zijn echt banen/strepen.