• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verschil Spray and Wipe vs Spray and Gloss

De gloss is met gansversterkende middelen, spray & wipe niet. Geen idee of je er ook mee kan kleien.
 
Het is daarom dat ik het even vraag.

Want als het in principe het zelfde doet als srapy and wipe heb je toch extra gloss for het zelfde geld:ja
 
Dibbuz zei:
De gloss is met gansversterkende middelen, spray & wipe niet. Geen idee of je er ook mee kan kleien.

Met de Spray & Gloss kan je kleien, alleen dan liever niet verdunnen.

De reinigende werking van Spray & Wipe is beter en is daarom ook een waterless wash en 'veiliger' om mee te kleien.
 
Gaat Spray & Wipe om te reinigen het beste onverdund op glas of in een 1:1 (of andere) verdunning?
 
Ik gebruik hem zelf onverdund en volgens mij mag je hem ook niet meer verdunnen...

Wel echt een supergoedje hoor maakt makkelijk en streeploos schoon (ook binnenshuis bv de rvs koelkast en de glazen kookplaat mn vrouwtje is er weg van)
 
Het klinkt misschien gek, maar ik gebruik Spray&Wipe echt overal voor! :heart_eyes:

- quickdetailer om na te lopen of waterless wash
- kleien
- ramen binnen en buiten
- interieur (werkt perfect!)
- polijstresten verwijderen (ipv IPA of FinalInspection/Topinspection)
- RVS koelkast (zo'n amerikaanse)
- billetjes na toiletbezoek...:grinning:

Heerlijk zo'n gallonverpakking; kost geen drol en lekker veel om continue aan te vullen :party:
 
S&W op m'n ruiten vind ik niet ideaal. Laat me toch iets teveel strepen na als je een plekje vergeet uit te wrijven. Heb helaas niet altijd daglicht tot m'n bbeschikking dus dit zie je dan de volgende ochtend als je in de auto stapt.