• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vervanger M80

simon

Detailing addict
4 jan 2009
111
62
Hallo

Ik heb de M83 gebruikt, nu wil ik het nog een keer nabewerken met een vervanger voor de M80.

Wie kan mij helpen aan een goede vervanger en kan ik deze produkten dan ook samen gebruiken en met welke pad.

Mvgr Simon

[MOD]Bericht bewerkt i.v.m. alleen maar hoofdletter[/MOD]
 
Het gebruik van alleen hoofdletters in je bericht staat gelijk aan schreeuwen ;) Caps Lock even uitzetten AUB.

Heb je alleen M83 of ook M80, of zoek je een product gelijkwaardig aan de M80?

Als het laatste het geval is, dan zou ik de Poorboy´s SSR 1 nemen op een witte of groene (light polishing) pad.
 
Je zou kunnen kijken naar de SSR1 zoals vermeld ,maar Lime Prime van Dodo werkt ook zeer fijn.
 
misschien is het flesje op, of wil je wat anders proberen, of niet tevreden over M80?

SSR1 van Poorboys of LimePrime van Dodo Juice zijn mooie producten, en zijn te verwerken op een witte/groene light polishing of zelfs zwarte pad van Lake Country :cool: