• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vervanger van de NTX Glass Cleaner

Deze Klik van Chemical Guys vind ik zeer goed.

Deze Klik werkt prachtig op glas maar ook op de lak

Natuurlijk werken zowel de Spray & Gloss als de Spray & Wipe van Poorboys ,goed op glas en lak.
 
Bestaat er geen lijstje althans of iemand dat weet uberhaupt... Van alle "producten" van verschillende "producenten" welke je eventueel zou kunnen gebruiken om het "glas" van je auto dan wel andere "glasdingen" mee te kunnen schoonmaken/reinigen?:weetniet

(nee ik ga niet lui doen, ben op dit moment smoor druk met school bezig) :confused:
 
https://www.Carclean.com/producten/Exterieur/Ruiten_en_Glas/Ruitenreiniger

Alle merken op een rij die een produkt hebben om glas te reinigen.
 
Dank voor de reacties tot zover,.Spray and wipe heb ik nog meer dan genoeg van.
Ga ik dan maar eens proberen op de rameno:)
 
Ik weet niet of het toeval is maar sinds een aantal maanden gebruik ik o.a. de NXT glasscleaner op mijn voorruit en sindsdien heb ik al 3 keer mijn ruitenwissers vervangen en wéér heb ik last van klapperende ruitenwissers! Ik vraag me af of dit iets met elkaar te maken heeft! Dinsdag komt in ieder geval mijn nieuwe setje carlack dus..... niks, want dinsdag heb ik geen auto meer! :p
 
@Dibbuz,
Mijn NTX is bijna op, dus vandaar mijn vraag.

@Xizer,.Vreemd,.heb hier geen last van (gehad).
 
Ik heb spray and wipe hiervoor met PB's MF applicator en Dodo Juice Mint Merkin MF window cloth... ff sprayen op de MF applicator over de ruit heenhalen en met de mint merkin weer droog wrijven!
Bevalt super.. !
 
Ik gebruik zelfs ook gewoon Spray & Wipe van Poorboy's World op de ruiten, dat gaat prima. Tijdens 100% tuning ook de R8 bijgehouden met Spray & Wipe en alles streeploos schoon.

Dat is het mooie van de Poorboy's producten, ze zijn uitermate veelzijdig.
 
ja, dat valt mij steeds meer op hoeveel dingen ik ermee ga doen met Poorboys.

It's amazing Mike! 8o
 
1806amazing.jpg