• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vervanger voor DC Step 1 Paint cleaner ?

Jeroen

Detailing guru
Tester of Bling
16 mei 2008
4.425
193
Frentsjer, Fryslân, Nederlân
Tjah, na een tijdje reilen en zeilen op het forum, en natuurlijk bij het Detailen, raken er zo nu en dan toch een paar flesjes leeg.
Nu ben ik bijna door mijn DC Step 1 (paintcleaner) en DC step 2 (polish) heen, omdat ik hiermee veel getest heb om exentrisch te kunnen leren detailen....

Nu wil ik geen Meguiar's producten meer, aangezien ik maar een student ben, en juist ook geld aan het opzij zetten ben voor iets wat ik eigenlijk al een paar jaar wil, en dat is op mezelf gaan wonen. Daarnaast zijn er gewoon goedkopere producten die allang even goed zijn is mijn ervaring! :D

Maar even ter zake, kom nu dus niet met meguiar's ideëen aangezien ik dat niet meer wil, en er voldoende andere producten zijn.
Nu las ik dat er voor de Polish step 2 bv. de Poorboys Black hole & White Diamont genomen kon worden, en ik nogal een poorboys fan aan het worden ben... :-" Maar kan niet kiezen tussen 1 van beide, heb zelf een knalrode lak met een blanke laklaag... Daarnaast heeft mijn broertje een donkergrijzige fiesta, en dan hebben we nog een zilveren + 1 die op het programma staat om ingeruild te worden, en daarvoor een andere mooie donkere kleur+ andere auto voor terug komt.

Wat zouden jullie doen ?
 
De SSR1 van Poorboys is ook gelijke een paintcleaner en ideaal voor het verwijderen van lichte krasjes en swirls, misschien is dit iets voor je?

Of een LimePrime van Dodo? Maar die is niet echt goedkoop :)