Beste mede-detail-fans,
Ik heb mijn flesje Natty Blue bijna op. En nu heb ik nog een nieuwe fles Polish with Carnauba staan van Poorboy's. Maar, nu wil ik ook de Black Hole mee bestellen. En dan wil ik als volgt deze stappen gaan doen:
Foamen met Monello Artico Magico.
Wassen met 2 emmers, meq's gold class shampoo, met Monello thick wash mitt.
Non Ferro behandeling.
Afspoelen.
Kleien met Meq's clay en detail spray.
Wassen 2 emmers, meq's gold class shampoo en de monello mitt.
en dan beginnen met polijsten met de DAP900.
Beging met de Monello Mezzo op oranje.
Afbouwen met de witte pad en de Finale.
De Blackhole aan brengen met de zwarte pad.
En dan de wax aanbrengen met de zwarte pad. Maar kan ik daar dan de Polish van PB voor gebruiken? Of beter een andere wax? Iets in mij zegt de Polish beter te gebruiken op de plek van de Black Hole, gezien het een polish is. Maar dit weet ik dus niet zeker.
Of moet ik het helemaal anders doen?
Ben zeer leergierig, en kan niet wachten om weer een auto onder handen te gaan nemen!
Ik heb mijn flesje Natty Blue bijna op. En nu heb ik nog een nieuwe fles Polish with Carnauba staan van Poorboy's. Maar, nu wil ik ook de Black Hole mee bestellen. En dan wil ik als volgt deze stappen gaan doen:
Foamen met Monello Artico Magico.
Wassen met 2 emmers, meq's gold class shampoo, met Monello thick wash mitt.
Non Ferro behandeling.
Afspoelen.
Kleien met Meq's clay en detail spray.
Wassen 2 emmers, meq's gold class shampoo en de monello mitt.
en dan beginnen met polijsten met de DAP900.
Beging met de Monello Mezzo op oranje.
Afbouwen met de witte pad en de Finale.
De Blackhole aan brengen met de zwarte pad.
En dan de wax aanbrengen met de zwarte pad. Maar kan ik daar dan de Polish van PB voor gebruiken? Of beter een andere wax? Iets in mij zegt de Polish beter te gebruiken op de plek van de Black Hole, gezien het een polish is. Maar dit weet ik dus niet zeker.
Of moet ik het helemaal anders doen?
Ben zeer leergierig, en kan niet wachten om weer een auto onder handen te gaan nemen!