• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verwarmde ruimte in Noord-Holland.

koperos12

Detailing rookie
23 nov 2009
96
0
Beste leden,

Helaas heb ik niet de beschikking over een eigen garage maar zou wel graag tussentijds de bolide nog even voorzien van een laagje bescherming.

Vraag: weet er iemand toevallig een plek (kleine vergoeding geen probleem) in de buurt van Purmerend waar ik bij een redelijke temperatuur de auto even kan waxen/sealen?
Optie om te wassen is natuurlijk helemaal top want anders wordt het onder de huidige omstandigheden nog lastig denk ik..... :D

Bedankt vast voor de tips!
 
Even een gek idee, als alleen waxlaadje er op hoeft...rijd naar overdekte / ondergrondse parkeergarage. Daar wax on / off en verder tuffen. Je hebt er geen electra/ water voor nodig. :)
 
Tja, die zat er een beetje aan te komen natuurlijk..... :D

Had ik zelf ook al aan gedacht maar had stiekem misschien toch een beetje gehooopt op een plek met iets meer warmte en iets meer licht... :heart_eyes:

Met dit weer van een wasbox (ja, die hebben ze inderdaad in Purmerend...;) ) naar een perkeergarage rijden zet ook niet echt zoden aan de dijk denk ik.
Aan de andere kant hou ik dat probleem natuurlijk, ongeachte de locatie....

Ik denk nog ff verder.
in ieder geval bedankt!

]-0 sneeuw }:)w pekel ]-0 }:)w
 
hoor ik zondag..
en echt een sjieke ruimte is het niet hoor.
gewoon een soort loods, me zwager zijn familie heeft een ramenlap / schoonmaak bedrijfje, en houden daar hun autotje's en spulletjes!

zal zondag nog eens vragen!
 
Hoeft toch ook niet sjiek?!

Als je maar een beetje warm kan staan als het koud is, droog als het nat is en koel als de mussen dood van het dak vallen (hebben we hier nog mussen???) dan is het toch top!!!

:party:
 
tsjah,

in dit weer is het wel lekker..
alhoewel.. ik me auto ook gewoon rustig af kan spuiten / wassen in de wasbox (tango wormerveer!! echt een aanrader!)
waxen kan daar ook wel.. alleen is het nu te koud voor, en me winterwaxje doet het voorlopig nog prima!

in de zomer enzo werk ik het liefst buiten (biertje / peukie erbij)
als het te warm is, zet ik wel de partytent op.

dus echt behoefte e.d. aan een binnenplek heb ik niet.

et werd me aangeboden 2 zondagen terug, ik zie hem zondag weer. dan zal ik eens vragen,

denk trouwens dat hij alleen in het weekend beschikbaar is
 
Heb je ook gelijk in. Weet ook niet hoever het bij jou vandaan is....

Gaat inderdaad niets boven lekker detailen in het voorjaar.
Ik kan mijn auto niet eens voor het huis kwijt (woon in autoloze straat) en ga meestal naar m'n ouders als ik ook stroom nodig heb.

Spuit bij een wasbox idd eerst ff het zand enzo eraf en dan was ik hem daar voor de deur of bij mij in de straat.
Motor doe ik lekker in de tuin, daar heb ik wel alles... :heart_eyes:

Heb de auto dit jaar alleen niet echt een winterbeurtje kunnen geven en wil hem toch graag nog ff in de 845 zetten.
Maar dat gaat nu even niet 'voor de deur'.....]-0

Is dus waarschijnlijk een 1 malige actie.

Anders rij ik hem bij Loogman langs de A10 wel ff door de wasstraat (moet van het voorjaar toch polijsten) en probeer ik het in het stofzuigerhok. Is overdekt maar weet niet of het warm genoeg zal zijn....
 
loogman heeft toch ook was boxen?

daar kan je toch als het +10 is, even snel een laagje zetten?

ga NIET door die krasstraat!! die is echt verschrikkelijk!! ECHT WAAR!!

anders ergens afspuiten, en dan een overdekte parkeer garage zoeken, die lekker warm is..

van het voorjaar, als het weer mooi weer is, doen we wel een bijeenkomst..
dit is vorige keer gestrand.. ergens bij jou in de buurt
 
Vogel ik wel zoiets. Bedankt voor de tip.

Bijeenkomst wordt wel nieuw topic.
Zou leuk zijn voor het voorjaar, meeting hier in de buurt!

Fijne feestdagen!
 
Hmm jammer. Ik heb net mijn loods voor een deel verhuurd en dan kan ik het niet maken
om je de loods aan te bieden. Het is tijdelijk die huurder, maar ik weet niet tot wanneer.
 
Waarom persé een overdekte ruimte? Als het droog is en het is boven 0 graden. Gewoon wassen en waxen.

Toevallig heb ik vandaag de TT gefoamed, gewassen en voorzien van een laagje wax. Het curen duurt wat langer dan in de zomer maar ondertussen stofzuig ik dan de binnenkant.

Gr.
Vincent

Edit: daarna wel een warme douche pakken :D